اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238795442

آغاز نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

کد: 13951207238795442

https://goo.gl/yqVJhz

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه‌جویی و بهره‌وری انرژی پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا) آغاز به‌کار کرد.

آغاز نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روتبط عمومی وزارت نیرو،  این نمایشگاه که به عنوان گردهمایی فعالان بخش خصوصی انرژی‌های تجدیدپذیر شناخته می‌شود، امروز (جمعه) هم‌زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران و با حضور دکتر "سیدمحمد صادق‌زاده" مدیرعامل سانا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران آغاز به‌کار کرده است.
دراین نمایشگاه که تا 9 اسفندماه برپا خواهد بود، بیش از 80 شرکت از بخش‌های مختلف حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارند.
این نمایشگاه از سوی وزارت نیرو و با همکاری سازمان انرژی‌های نو ایران، سازمان بهینه سازی انرژی ایران و کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
در این دوره از نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، دو کارگاه آموزش هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه با عنوان‌های "دوران گذار توسعه انرژی‌های نو در اروپا: درس‌های مهمی برای یادگیری " و "آیا BECCS (هیبرید سوخت‌های زیست توده و تکنولوژی جداسازی و استخراج کربن) می‌تواند راه حل پایداری برای مقابله با تغییر اقلیم باشد؟" برگزار خواهد شد
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]