اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239736663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش منتشر کرد

21 روز تا کاهش وزن با پیاده روی

کد: 13951209239736663

https://goo.gl/NBVd72

، تهران , (اخبار رسمی): پیاده‌روی، یک تمرین شگفت‌انگیز است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد و به نتیجه برسد.این کتاب، شامل طرح سلامت ضدپیری، با وعده‌های غذایی لذیذ و اسنک‌هایی است که آماده کردن آنها آسان و به پیشرفت کلاژن در پوست کمک می‌کند و شما جوان‌تر و درخشان‌تر به‌نظر خواهید رسید.

پیاده روی (21 روز تا کاهش وزن)

پیاده‌روی، برنده‌ای است که به سهولت برای شما سلامتی، تناسب اندام و رفاه را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی انتشارات بامدادکتاب، کتاب پیاده روی (21 روز تا کاهش وزن) تالیف لوسی دیندهام رد و ترجمه مهدی صادقی - محبوبه نصیری راد منتشر و روانه بازار شد.

بر اساس این گزاش ویراستار ادبی این اثر، باهره عباسی و در  چاپ نخست  که  زمستان 1395 است در قطع رقعی  و در 144 صفحه منتشر شده است.در بخشی از این کتاب می خوانید:

راه رفتن حرکتی طبیعی‌ است که ما انجام می‌دهیم و از زمانی‌که کودک بودیم اولین تمرینی بود که انجام می‌دادیم. بدن ما برای راه رفتن طراحی شده است و این فعالیت سبک برای همه سطوح تناسب اندام از جمله مبتدی که هرگز کفش ورزشی نپوشیده تا یک ورزشکار کوچک، مناسب است.ورزش شماره یکی است که مفاصل‌های مهم از جمله مچ پا، زانو، مفصل ران، آرنج و شانه شما را درگیر می‌کند.گروه‌های عضلانی بزرگ از جمله پاها، بازوها، عضلات شکم قفسه سینه و پشت خود را به‌کار گرفته می‌شود. هنگام راه رفتن کالری زیادی سوزانده می‌شود و این درحالی است که همه زمان به بدن خود شکل و فرم می‌دهید. شما آزاد هستید در هر جایی قدم بزنید. هم‌چنین و برای روحیه شما بسیار خوب است.

بر اساس این گزارش، در بخش دیگری از این اثر آمده است:حتی اگر کنار جاده اصلی زندگی می‌کنید هرگز از پیاده‌روی دوری نکنید زیرا پیاده‌روی می‌تواند با دوستان و خانواده سرگرم‌کننده باشد.پیاده‌روی را گروهی کنید. شما می‌توانید زمان باکیفیتی را با آنها سپری کنید و هم زمان به تناسب اندام خود دست یابید. قدم زدن می‌تواند آغازی نو باشد.

پیاده‌روی کار ترسناکی نیست و بسیار آسان است و به‌آسانی آب خوردن است. این دلیل اثربخشی آن است زیرا ورزش طبیعی‌ است. پیاده‌روی برای همه مفید است و می‌توان در هر جایی انجام داد. حتی می‌تواند در یک زمان پانزده دقیقه‌ای، هنگام استراحت ناهار کمی قدم زد. پیاده‌روی، برنده‌ای است که به سهولت برای شما سلامتی، تناسب اندام و رفاه را به ارمغان می‌آورد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب