اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241085442

به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان

سی و هشتمین گردهمایی مدیران ارشد صنعت آب برگزار شد

کد: 13951214241085442

https://goo.gl/tJ6hP9

، تهران , (اخبار رسمی): سی و هشتمین گردهمایی مدیران ارشد صنعت آب کشور با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه ای 31 استان، امروز جمعه 13 اسفند ماه در اهواز برگزار شد.

سی و هشتمین گردهمایی مدیران ارشد صنعت آب برگزار شد

به‌گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مدیریت آب در استان‌ها را نمی‌توان صرفاً با ارسال بخشنامه، آیین نامه و ابلاغیه راهبری کرد و آنچه تجربیات چند سال اخیر نشان می‌دهد بیانگر این است که مدیران ارشد آب کشور در این گردهمایی از تجربیات دیگر استان‌ها استفاده می‌کنند.
"محمد حاج‌رسولی‌ها" در رابطه با مطالب ارائه شده در این گردهمایی افزود: در این گردهمایی به دلیل اینکه در اسفند ماه برگزار شده، بخش‌های متنوعی به مباحث مرتبط با پایان سال مالی اختصاص داده شده است.
وی اظهار داشت: یکی از مباحث مهم ما بحث تکمیل و ارسال فرم‌های خودارزیابی شرکت‌هاست که توصیه می‌شود فرم‌ها به طور صحیح تکمیل و در زمانبندی موردنظر ارسال شود.
 مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به برگزاری سیزدهمین کارگاه بین المللی زهکشی در اهواز گفت: گردهمایی مدیران ارشد آب کشور را با برگزاری این کارگاه بین المللی تلفیق کردیم تا مدیران ارشد آب کشور بتوانند از مباحث علمی اساتید با تجربه داخلی و خارجی بهره مند شوند.
وی، مهار سیلاب‌های اخیر در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و هرمزگان را برای وزارت نیرو نقطه قوت دانست و افزود: از حجم آب ورودی سیلاب به میزان یک میلیارد و 800 میلیون متر مکعب بر ثانیه، حجم یک میلیارد و 418 میلیون متر مکعب در مخازن سدها ذخیره و از خسارت جدی به پایین دست جلوگیری شد.
حاج رسولی‌ها تصریح کرد: در شرایطی که وزارت نیرو درخصوص برخی اقدامات مورد سئوال قرار گرفته بود، خوشبختانه آمادگی، تلاش و مراقبت‌های همکاران ما در استان‌ها موجب کاهش میزان قابل توجه خسارت‌های سیلاب شد.
در سی و هشتمین گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه ای کشور که روز جمعه 13 اسفند به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان در اهواز برگزار شد، موضوعاتی از جمله تملک دارایی، نحوه هزینه کرد اسناد خزانه، خودارزیابی شرکت‌ها، اوراق مشارکت و تحلیل روند طرح احیا و تعادل بخشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شرکت کنندگان در این گردهمایی همچنین از محل برگزاری سیزدهمین همایش بین المللی زهکشی که از 14 تا 17 اسفند ماه در اهواز برگزار می‌شود، بازدید کردند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نیرو

وزارت نیرو عهده‌دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، برق، انرژی، خدمات آب و فاضلاب و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب و برق می‌باشد و نقش محوری خود را به نحو مؤثر در صیانت از منابع ملی، حفظ محیط‌زیست، ارتقای بهداشت عمومی، رفاه اجتماعی و خود اتکایی برای توسعه پایدار کشور ایفاء می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته