اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951223244436663

به‌مناسبت فرارسیدن سال نو ارایه می شود

تخفیف ‌27‌درصدی گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش

کد: 13951223244436663

https://goo.gl/gzxntr

، تهران , (اخبار رسمی): این تخفیف که شامل کلیه محصولات گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش ویژه 7روز پایانی سال بوده،‌ به‌مناسبت فرارسیدن سال نو از 24 اسفند آغاز و تا 30 اسفند ادامه دارد.

تخفیف ‌27 درصدی گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش، تخفیف 27 درصدی کلیه محصولات گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش به مناسبت فرارسیدن سال نو و در دوره زمانی 7 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در این مدت می‌توانند کلیه محصولات گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش را از طریق خریدآنلاین، سفارش تلفنی یا خرید حضوری از فروشگاه بامدادکتاب و با 27 درصد تخفیف تهیه کنند.

مهدی صادقی مدیرعامل گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش مشتری‌مداری را هدف اصلی درنظر گرفتن این تخفیف دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با درنظر گرفتن تخفیف هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری مناسب برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات گروه انتشاراتی فراهم شود و همچنین گامی هرچند کوچک در جهت جایگزینی کتاب برای دادن عیدی در نوروز 1396 برداشته باشیم.

او به تشریح جزئیات بیشتر تخفیف ها پرداخت و ادامه داد: گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش علاوه بر تخفیف 27 درصدی ویژه 7 روز پایانی سال،هفتم هر ماه نیز تخفیف 27 درصدی برای مشتریان عزیز خود درنظر گرفته است. امید است،گامی هرچند کوچک در جهت جایگزینی کتاب برای دادن عیدی در نوروز 1396 برداشته باشیم.

برای دیدن کلیه محصولات گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش و همچنین خریدآنلاین اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | حراج و تخفیف