اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960225249076663

گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش منتشر کرد

راهنمای جامع تندرستی در محیط کار

کد: 13960225249076663

https://goo.gl/c7RC2k

، تهران , (اخبار رسمی): عوارض پشت میز نشستن‌های طولانی در کارمندان همواره گزارش شده است. یک پشنهاد برای جلوگیری از پیش‌آمدن این عوارض‌ها این است کهبحث درباره کار و مسائل آن را با قدم‌زدن و گفت‌وگو در فضای باز انجام دهید. مطمئن باشید، این کار به غیر از سوزاندن کالری بیشتر، منجر به شادی و نتیجه‌های بهتری خواهد شد.

راهنمای جامع تندرستی در محیط کار

به مدیران سازمان‌ها نیز پیشنهاد می‌کنیم که امکانات و فرصت‌های کافی برای انجام فعالیت‌های بدنی منظم را برای کارکنان فراهم کنند تا هم سلامت جسمانی کارکنان افزایش یابد و هم بهره‌وری در کار بیشتر شود.

سبک زندگی ماشینی باعث شده است تا میزان فعالیت بدنی در افراد جامعه کاهش یابد. فایده‌های مثبت جسمانی، روانی و اجتماعی ناشی از فعالیت بدنی آشکار شده است اما میزان فعالیت بدنی، کمتر از سطح پیشنهادی سازمان‌ها و نهادهای بهداشتی و سلامتی است. بیش‌ترین کاهش فعالیت بدنی در افراد جوان و میان‌سال شاغل در اداره‌هاست. زمان طولانی در محیط کار و خستگی بدنی ناشی از پشت میز‌نشستن دلیل دیگری بر کاهش میزان فعالیت بدنی است. بنابراین استفاده از روش‌های موثر فعالیت بدنی در محیط کار ضروری است.

هدف از تالیف کتاب «راهنمای جامع تندرستی در محیط کار» افزایش آگاهی افراد شاغل نسبت به تندرستی، به‌کارگیری روش‌های درست استفاده از ابزار محیط کار و افزایش میزان فعالیت بدنی است. این کتاب شامل چهار فصل است. فصل اول در مورد اهمیت فعالیت بدنی و روش‌های انجام فعالیت‌های بدنی در محیط کار است. فصل دوم شامل روش‌های صحیح رفتارهای فردی در محیط کار است که به‌صور عمومی در بیشتر محیط‌های کار وجود دارند. از آنجا که در اکثر محیط‌های کار از رایانه برای انجام کارهای روزمره استفاده می‌شود، فصل سوم به ارگونومی محیط کار با رایانه پرداخته است. فصل چهارم، روش‌های تمرین بدنی برای کاهش دردهای اسکلتی-عضلانی ناشی از کار با رایانه را پیشنهاد کرده است.

مولفان امیدوار هستند که این کتاب راهنما، برای افرادی که در محیط کار خود فرصت فعالیت بدنی کمتری دارند، مفید واقع شود. به مدیران و مسئولان سازمان‌ها و اداره‌ها نیز پیشنهاد می‌کنیم که امکانات و فرصت‌های کافی برای انجام فعالیت‌های بدنی منظم را برای کارکنان فراهم کنند تا هم سلامت جسمانی کارکنان افزایش یابد و هم بهره‌وری در کار بیشتر شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، دانلود نسخه پی.دی.اف 20 صفحه اول این کتاب و یا خریدآنلاین آن لطفا به این لینک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]