اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960302249746663

پیشنهاد گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش

کتاب پیاده روی (5 گام)

کد: 13960302249746663

https://goo.gl/kL9XbU

، تهران , (اخبار رسمی): پیاده‌روی با دیگران انگیزه‌بخش است. با اعضای خانواده، با همکاران صحبت کنید. با داشتن شخصی در کنارتان انگیزه پیدا می‌کنید تا پیاده‌روی کنید و آن را ادامه دهید. هرهفته با پدر و مادر، بچه‌ها، همسر یا همکارنتان پیاده‌روی کنید. تجربه‌های خوبی بدست می‌آورید که زندگی شما را بهبود می‌بخشد.

پیاده روی (5 گام)

هنگامی‌که پیاده‌روى مى‌کنید احساس منحصربه‌فردی از خشنودى و رضایت دارید. پیاده‌روى منظم به زندگى‌تان انرژى مى‌دهد.

به گزارش انتشارات بامداد کتاب؛ جف گالووی نویسنده کتاب «پیاده روی» می گوید: در طول زندگى‌ام به بیش از 150 هزار نفر آموزش دادم که از ورزش کردن لذت ببرند تا کیفیت زندگى‌شان را بهبود بخشند. همه مى‌توانند با خوشحالی فراوان به‌طور فعال پیاده‌روی کنند. تمام آنچه براى شروع نیاز دارید میل به احساس بهتر و اختصاص دادن هفته‌اى 3 ساعت به‌طور منظم حرکت دادن پنجه‌ها و عضله‌ها است. همان‌طور که عضله‌ها بهبود مى‌یابند، باعث افزایش حس اعتماد به‌نفس و برتری خود شده‌اید. از این حس اعتمادبه‌نفس و برترى لذت مى‌برید.

هنگامی‌که پیاده‌روى مى‌کنید احساس منحصربه‌فردی از خشنودى و رضایت دارید. پیاده‌روى منظم به زندگى‌تان انرژى مى‌دهد. لذت‌بخش است که مى‌توانید در هر جا و هر روز هفته پیاده‌روى کنید. درحالى‌که ممکن است نیاز به پیاده‌روى متناوب (نامنظم) داشته باشید و در برخى روزهاى هفته استراحت کنید. بیشتر کسانى که پیاده‌روی روزانه دارند در طول سال از پیاده‌روی خود لذت می‌برند.

هدف این کتاب آشنا کردن شما با فواید پیاده‌روى به‌صورت مستقیم است. هدف اولیه این کتاب، کمک به شما در جهت آگاه شدن از فرآیند سوخت و ساز و واکنش‌مغزی‌تان است. آگاهی شما باعث پربارتر شدن زندگی شما با پیاده‌روی می‌شود اگر مى‌خواهید از شور و شوق پیاده‌روى در اطراف خود لذت ببرید به پیاده‌روى‌هاى طولانی بپردازید. هنگامی‌که یاد مى‌گیرید چگونه از هر جلسه ورزشى لذت ببرید همه چیز بهتر می‌شود. تمام اطلاعات در این کتاب وجود دارد.

 

بیشتر کسانى که زیاد پیاده‌روى مى‌کنند اعتراف دارند که پاداش‌هاى روحى و روانى منحصربه‌فرد و بیشتر از پاداش فیزیکی است که در اینجا به برخى از آنها اشاره مى‌شود.

مُسکن‌هاى طبیعى

هورمونى به نام ایندورفین همانند مسکن‌هاى طبیعى عمل مى‌کند و داراى تأثیر مثبت روانى است و مواد تقویت‌کننده‌اى را تولید می‌کند که ساعت‌ها پس از یک پیاده‌روى خوب باقی مى‌ماند.

فعال شدن نیمکره راست مغز

هنگامی‌که به نیمکره‌ راست مغز خود توجه مى‌کنید حس ششم یا غریزه درونى فعال مى‌شود. به محض اینکه با سرعتى ثابت گام برمی‌دارید قسمت‌هایى از مغز که توانایى‌هاى ضمیر ناخودآگاه و توانایى‌هاى دیگرى در آنجا قرار دارد فعال می‌شود. من قسمت راست مغزم را شرطى کرده‌ام که مرا براى کیلومترها سرگرم کند.

شادابی و جوانی

پیاده‌روی باعث جوان‌تر شدن چهره‌تان می‌شود. با نگاهى عمیق‌تر به صورت و پوست به‌ کسی که پیاده‌روی می‌کند، متوجه می‌شوم که چگونه سرزندگى، انرژى ذهنى و نگرش خوب، یک فرد را یک تا دو دهه جوان‌تر نشان مى‌دهد. دلیل این امر چیست؟ هنگام پیاده‌روى با تزریق ایندورفین و به دلیل استفاده مرتب از ماهیچه‌ها و تزریق اکسیژن به بدن این افراد به آرامش و اعتمادبه‌نفس بیشترى مى‌رسند.

مهم‌ترین هدف این کتاب سوق دادن شما به پاداش‌های ورزشی است. مى‌توانید با استفاده از این کتاب در روزهایى که احساس سنگینى مى‌کنید از خانه بیرون بروید. هنگام خارج شدن از خانه درباره احساسات ذهنى خوب پس از پیاده‌روى، مانند سرحال شدن، فکر کنید تا به شما انگیزه‌ پیاده‌روى دهد.

این اطلاعات حاصل 30 سال کار آموزشی، دادن و دریافت بازخورد از هزاران مبتدی است که به ورزشکاران منظم تبدیل شده‌اند. با انجام پیاده‌روی می‌توانید از ظرفیت‌هایى که درونتان هست، استفاده کنید:

  • سمت راست مغز شما فعال مى‌شود و حس ششم خود را فعال‌تر مى‌بینید.
  • در مقابله با مشکلات، با اعتمادبه‌نفس روبه‌رو مى‌شوید.
  • متوجه مى‌شوید که بیش از آنچه فکر مى‌کردید داراى توانایى درونى و خلاقیت هستید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خریدآنلاین این کتاب کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سلامت و زیبایی