اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960324251896663

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش منتشر کرد

سیستم اطلاعاتی و فن‌آوری در ورزش

کد: 13960324251896663

https://goo.gl/ZCeqH6

، تهران , (اخبار رسمی): این کتاب منبع علمی خوبی برای آموزش مباحث تازه درباره فن‌آوری در ورزش است و ازآنجاکه بر اساس سرفصل‌های دانشگاهی تنظیم شده است، منبع مناسبی برای تدریس درس فن‌آوری در ورزش کلیه رشته‌های مقطع کاردانی و کارشناسی تربیت‌بدنی و مدیریت ورزشی می‌باشد.

سیستم اطلاعاتی و فن‌آوری در ورزش

استفاده روزافزون از وب، اینترنت، شبکه‌های داخلی، شبکه‌های خارجی، کسب‌وکار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی تقریبا در تمام سازمان روش کسب‌وکار را تغییر می‌دهد و این واقعیت در کتاب پیش رو منعکس شده است.

به گزارش روابط عمومی انتشارات بامداد کتاب، مدیران در هر سازمان، مدیریت پنج منبع اصلی کارکنان، مواد، ماشین‌آلات، پول و اطلاعات را بر عهده دارند. کار هر مدیر، مدیریت موثر و کارایی این منابع به‌منظور استفاده از آنها در دستیابی به اهداف سازمانی است. چهار منبع اول قابل لمس بوده و مشهودند و منابع فیزیکی نام دارند این در حالی است که منبع پنجم یعنی اطلاعات نامشهود بوده و منبع ادراکی نامیده می‌شود.

مدیران با استفاده از منابع ادراکی، منابع فیزیکی را مدیریت می‌کنند؛ به عبارت دیگر، اطلاعات یکی از منابع باارزش و اصلی مدیران یک سازمان است. همچنان که منابع انسانی، مواد اولیه و منابع مالی در روند تولید دارای نقش و ارزش خاصی هستند. در عصر اطلاعات و ارتباطات، اطلاعات دارای ارزش ویژه‌ای می‌باشد و اثرات محسوسی بر بینش و رفتار ما می‌گذارد. ازاین‌رو، فن‌آوری‌های ارتباطی و ابزارهای الکترونیک و کامپیوتری که در دهه گذشته پدیده انفجار اطلاعات را موجب شده‌اند، به‌طور حتم تاثیر مهمی را بر جهت‌گیری جوامع و اطلاعات مورد نیاز آنها خواهند گذاشت. نویسندگان کتاب در عین تشخیص اهمیت فن‌آوری اطلاعات، توسعه سیستم و سیستم مدیریت اطلاعات، بر نوآوری در استفاده از فن‌آوری اطلاعات در کل سازمان تاکید می‌نمایند. استفاده روزافزون از وب، اینترنت، شبکه‌های داخلی، شبکه‌های خارجی، کسب‌وکار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی تقریبا در تمام سازمان روش کسب‌وکار را تغییر می‌دهد و این واقعیت در کتاب پیش رو منعکس شده است.

 

کتاب سیستم اطلاعاتی و فن‌آوری در ورزش از هشت فصل تشکیل شده است که در ادامه به‌طور خلاصه معرفی می‌گردند.

 فصل اول آشنایی با مفاهیم اساسی فن‌آوری اطلاعات، مقایسه داده و اطلاعات، مفهوم سیستم‌های اطلاعاتی و عناصر آن و دربرگیرنده ویژگی‌های سیستم اطلاعات مدیریت و اتوماسیون اداری می‌باشد.

فصل دوم، آشنایی با سیستم‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای مشتمل بر شبکه‌های کامپیوتری و مزایای آن، توپولوژی شبکه و انواع آن، استفاده از کامپیوتر برای کمک به مدیران، اجزای یک سیستم اطلاعات مدیریت بر مبنای کامپیوتر می‌باشد.

فصل سوم آشنایی با اینترنت و جامعه اینترنتی، موارد پشتیبانی اینترنتی را معرفی کرده و استفاده از تکنولوژی‌های اطلاعات برای ارتباطات را مرور می‌نماید.

فصل چهارم کاربرد فن‌آوری اطلاعات در حوزه ورزش، تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر لایه‌های ورزش را ارائه می‌نماید؛ در این بخش توجه خاصی به نفوذ و نقش فن‌آوری‌های نوین در پیشرفت ورزش پرداخته شده است.

فصل پنجم آشنایی با کارکردهای تجاری فن‌آوری اطلاعات در ورزش، عناوین مختلف مربوط به تجارت الکترونیکی، شکاف دیجیتال، بازار روز الکترونیک، ورزش‌های الکترونیک، مبادله‌ الکترونیک‌ داده‌ها را بررسی می‌کند.

فصل ششم آشنایی با برنامه‌ریزی و توسعه فن‌آوری اطلاعات در ورزش، این بخش با سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان آغاز شده و با معرفی سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی و انواع روش‌های پیاده‌سازی آن، تفاوت سیستم‌های اطلاعات مدیریت با سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه MIS ادامه می‌یابد.

فصل هفتم اثرات فن‌آوری بر ورزش، دربرگیرنده ورود تکنولوژی در ورزش، فعالیت‌های کارآفرینانه و فن‌آوری اطلاعات، مزایا و فرصت‌های ناشی از توسعه فن‌آوری اطلاعات می‌باشد.

فصل هشتم امنیت در فن‌آوری اطلاعات، درباره اقدامات جهت بالا بردن امنیت و حفاظت از یک سیستم، استانداردهای بین‌المللی برای امنیت اطلاعات، کاربردهای فن‌آوری و امنیت انسانی، کامپیوتر و امنیت ارتباطات بحث می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خریدآنلاین این کتاب کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش