اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262346663

به همت گروه انتشاراتی بامداد کتاب و ورزش:

کتاب مدیریت ورزش بین‌الملل منتشر شد

کد: 13960705262346663

https://goo.gl/wuNudB

، تهران , (اخبار رسمی): گستردگی و پرمحتوا بودن این کتاب بدون تردید تاثیر زیادی در حوزه مدیریت ورزش خواهد داشت و همچنین به مدیران ورزشی کمک می‌کند تا جنبه‌های مختلف ورزش رقابتی دنیا و اینکه چرا بسیاری از مبلغان عرصه ورزش وضعیت دشواری دارند و بر سر دوراهی قرار گرفته‌اند را درک کنند.

مدیریت ورزش بین‌الملل
کتاب مدیریت ورزش بین‌الملل منتشر شد

ورزش به‌عنوان ابزار مهم در فرآیند مبادلات بین‌المللی به شمار می‌رود.

مدیریت ورزش بین‌الملل رشته‌ای است که روی مسایل سازمانی، اداری، فعالیت‌های تجاری و فرهنگی در عرصه بین‌المللی تمرکز دارد. ورزش به‌عنوان ابزار مهم در فرآیند مبادلات بین‌المللی به شمار می‌رود. به‌ندرت یک تصمیم مدیریتی در حوزه تجارت و مدیریت نفوذ رویدادهای ورزشی جهانی را نادیده می‌گیرند؛ بنابراین بدون آموزش در عرصه بین‌المللی ورزش، مدیران با داشتن دیدگاه‌های سطحی نسبت به سیاست بین‌المللی، فرهنگ‌ها، اقتصادها، سیاست‌های گذرا و رقابت‌های خارجی آسیب‌پذیری خواهند بود. در به‌کارگیری قوانین بازی برای تعیین سازمان‌ها و شرکت‌های بازنده در عرصه بین‌المللی حیاتی است. یکی از اهداف این کتاب افزایش آگاهی‌ها و درک بیشتر در مورد مجموعه شایستگی‌هایی است که برای کار مؤثر و متناسب در محیطی با فرهنگ‌های گوناگون نیاز هست. به‌ویژه این کتاب اصول و مبانی را مطرح می‌کند که یک دانشجوی سال سوم یا چهارم کارشناسی یا دانشجوی سال اول کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بتواند درک وسیع‌تری از مدیریت ورزشی در عرصه بین‌المللی داشته باشد. در نهایت این کتاب اطلاعات و بینش‌های مهمی را در مورد اصول تجارت و همین‌طور نقطه تلاقی آن با اصول ورزش بین‌الملل برای یک دانشجو، استاد و مدیر عرضه می‌کند.

در این کتاب تلاش شده است نظریه‌های مرتبط با تجارت بین‌الملل و مدیریت بین‌الملل به شیوه‌ای بیان شود تا به‌سادگی قابل درک برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی باشند. مهم‌تر اینکه تلاش شده مبانی نظری و مسایل عملی آمیخته شوند و در یک چارچوب کاربردی ارائه شوند.

این رویکرد به دانشجویان کمک خواهند کرد تا در یک دامنه وسیع‌تری از مسایل و چالش‌های عرصه مدیریت ورزشی بین‌المللی را انتخاب کنند و بتوانند یک فرآیند راهبردی برای تجزیه وتحلیل و یافتن راه‌حل‌هایی برای تجزیه و تحلیل و همچنین راه‌حل‌هایی برای مسایل پیچیده در نظر بگیرند. این کتاب برای دانشجویان مدیریت ورزشی در سراسر دنیا تهیه شده و به آمریکای شمالی محدود نمی‌شود.

جهت مطالعه فایل پی دی اف 20 صفحه اول این کتاب و یا خریدآنلاین آن لطفا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات بامدادکتاب

گروه انتشاراتی بامدادکتاب و ورزش پیشگام و ماندگار در پیوند ورزش با دانش، دارای بیش از 15 سال تلاش بی وقفه در حوزه کتاب‌های تربیت بدنی و ورزشی است که یک مجموعه کامل حرفه‌ای شامل تولید کتاب، سی دی، پوستر و توزیع و فروش در سراسر کشور است.همچنین فروشگاه تخصصی کتاب‌های ورزشی و سایت فروش آنلاین کتاب‌های ورزشی جهت دسترسی و خرید آسان در اختیار علاقمندان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | تازه‌های ورزش