اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295658549

درمان کبد چرب با طب سنتی

کد: 13970225295658549

https://goo.gl/RXVHir

، اصفهان , (اخبار رسمی): کبد چرب را می‌توان با طب سنتی درمان کرد. یکی از موادطبیعی و گیاهی قابل تجویز برای این بیماری، بره موم است.

درمان کبد چرب
بره موم راهی برای درمان کبد چرب

بره موم می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های درمان کبد چرب استفاده شود

عادات و رفتارهای غلط بسیاری ایجادکننده بیماری کبد چرب هستند که بارزترین و مهم‌ترین آن‌ها مصرف الکل و مشروبات الکلی، مصرف مواد غذایی چرب، اضافه وزن، نداشتن فعالیت بدنی سالم یعنی همان ورزش و تحرک مفید، سوء تغذیه، فشار خون بالا و ... هستند. 

متاسفانه درمان خاصی برای کبد چرب توسط علم پزشکی نوین ارائه نشده است؛ این بدان معنا است که داروهای تجویز شده تنها باعث کاهش روند پیشرفت بیماری می‌شوند. البته خوشبختانه همه راه‌های درمان کبد چرب بسته نیست. درست است که علم پزشکی نوین راهکاری برای درمان کبد چرب ارائه نمی‌دهد اما طب سنتی با استفاده از موارد مختلف توانسته در این راستا قدم بردارد.

یکی از موادطبیعی و گیاهی که می‌تواند کبد چرب را درمان سازد، بره موم است. بره موم که ساخته زنبور عسل است، خواص بسیار زیادی دارد که یکی از این خواص درمان کبد چرب است. بره موم با استفاده از مواد ذاتی درون خود می‌تواند به سادگی و بدون هیچ مشکلی کبد چرب را درمان ساخته و با مصرف مداوم آن نیز می‌توان از بروز دوباره آن جلوگیری کرد. 

بره موم‌ها البته به صورت خام قابل مصرف نیستند و باید با استفاده از فرمول‌هایی شکسته شوند تا قابل مصرف باشند. یکی از نمونه‌های بره موم، کپسول بره موم است. یعنی پس از گرفته شدن رطوبت موجود درون بره موم و شکستن مولکول‌های غیر قابل هضم برای انسان، ماده خشک بره موم را به پودر تبدیل کرده و آن را به صورت کپسول مصرف کنند. البته عسل بره موم هم دوز بالاتری دارد؛ مخلوطی از عسل با ماده اعجاب انگیز بره موم که می‌تواند کبد چرب را درمان سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان