اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970322300068549

درمان آسم با ماده‌ای در خانه زنبورها

کد: 13970322300068549

https://goo.gl/4yBVRK

، اصفهان , (اخبار رسمی): آسم یک بیماری التهابی مختص دستگاه تنفسی است که امروزه در جهان شایع شده است. که البته می‌توان آن را با استفاده ار برخی راهکارها درمان کرد. آسم به سه نوع آسم خفیف، آسم متوسط و آسم شدید تقسیم بندی می شوند.

درمان آسم با ماده ای در خانه زنبورها
آسم

شدت آسم در درمان آسم بسیار موثر است، بر این اساس آسم به سه نوع آسم خفیف، آسم متوسط و آسم شدید تقسیم بندی می‌شود

آسم یکی از بیماری‌های شایع در جهان است. روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد جهان به علت این بیماری جان خود را از دست می‌دهند و به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر، مرگ ناشی از آسم با رشد مواجه بوده است. البته این نباید باعث ترس از آسم شود، در واقع آسم را می‌توان با استفاده از برخی راهکارها درمان کرد. درمان شیمیایی و همچنین درمان گیاهی آسم در صورتی که به موقع به فرد بیماری برسد، بیماری را درمان و از پیشرفت آن جلوگیری می‌کند. در نتیجه باید گفت که درمان آسم یک درمان رویایی و غیر قابل‌دسترس نیست و می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

یکی از مشکلات مهم بیماری آسم، شیوع آن در بین کودکان است. این بیماری متاسفانه جان بسیاری از کودکان که بدن آن‌ها توانایی لازم برای مقابله با این بیماری را ندارد را می‌گیرد. به همین دلیل توجه به بیماری آسم کودکان باید بیشتر از بزرگان باشد؛ چرا که آسم ساده‌تر می‌تواند کودکان را از پای در بیاورد. برای درمان آسم در کودکان نیز راهکارهای متعددی وجود دارد و می‌توان به درمان این بیماری مزمن امیدوار بود.

متاسفانه علم نوین هنوز نتوانسته راهکارهای کاملا عملی برای درمان آسم ارائه دهد. تمامی راهکارها به نوعی پیشگیری از پیشرفت این بیماری است. البته مشخصا جلوگیری مناسب از پیشرفت بیماری آسم خود می‌تواند مقدمه‌ای برای درمان آسم به شمار رود؛ اما به دلیل ناشناخته بودن سیر تکامل و همچنین میزان آسیب‌هایی که ممکن است این بیماری به بافت‌های مختلف بدن بزند، دارویی برای درمان آن تولید نشده است.

البته علم و طب سنتی از دیرباز با چنین بیماری دست و پنجه نرم می‌کرده و به همین علت سابقه بیشتری در درمان آسم دارد. گفته می‌شود که درمان آسم با استفاده از طب سنتی امکان‌پذیر است. البته این موضوع به صورت علمی به اثبات نرسیده اما اثرات مثبت آن بر روی آسم به خوبی دیده می‌شود. طب سنتی راهکارهای متعددی برای درمان آسم ارائه می‌دهد که هر کدام از آن‌ها براساس تشخیص طب سنتی ممکن است برای نوعی از این بیماری موثر باشد.

آسم چیست؟

آسم یک بیماری التهابی مختص دستگاه تنفسی است. بیمارانی که به آسم مبتلا می‌شوند عموما با تنگی نفس مواجه هستند که نشان از التهاب در سیستم تنفسی به ویژه ریه‌ها است. این بیماری التهابی همانطور که اشاره شد، در کودکان بسیار شایع و بسیار خطرناک است. بیماری التهابی تنفسی یا همان آسم با درگیر کردن قسمت‌های مختلف این دستگاه و بعد از آن تحت تاثیر قراردادن بافت‌های مختلف بدن، کل بدن را درگیر خود می‌کند. درمان آسم به این معنا است که تمامی مشکلات التهابی ایجاد شده بر اثر این بیماری برطرف شود. عموما درمان این بیماری به صورت کامل انجام نشده و بیشتر می‌توان گفت که آسم بهبود می‌یابد.

انواع آسم

آسم براساس شدت دسته بندی می‌شود. شدت آسم در درمان آسم نیز بسیار موثر است و طبیعتا آسم‌هایی با شدت کمتر، روند درمان ساده‌تری را طی خواهند کرد. بر این اساس آسم به سه نوع آسم خفیف، آسم متوسط و آسم شدید تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مشکلات خاص خود را دارند. 

• آسم خفیف

حمله آسم خفیف به این صورت است که حمله به صورت کامل به بدن فرد صورت می‌گیرد اما شدت آن بسیار کم است. درمان‌هایی که برای این نوع حمله در نظر گرفته می‌شود، باعث فروکش کردن آن شده اما خس خس سینه تا 2 روز همچنان در بدن فرد باقی می‌ماند. 

در کودکانی که این نوع آسم ایجاد می‌شود، مشکلی ندارند و می‌توانند به سادگی به مدرسه بروند و حتی به ورزش‌های مختلف بپردازند؛ اما ممکن است چند روزی در ماه را درگیر این بیماری و حمله آسم صورت گرفته باشند. 

درمان آسم خفیف نسبت به دیگر آسم‌ها به ویژه در درمان با طب سنتی، ساده‌تر انجام می‌شود. به ویژه کودکان مبتلا به آسم در روند درمان آسم خفیف بیشتر از دیگر نوع‌ها سربلند هستند و با امیدواری روند درمان را سپری می‌کنند.

• آسم متوسط

در آسم متوسط، شاهد حملات بیشتری  نسبت به نوع خفیف آسم هستیم و در نتیجه می‌توان گفت که کمی شرایط سخت تر می‌شود. سرفه‌ها و خس خس سینه بیشتر خواهد بود و ورزش کردن به سختی انجام می‌شود. درمان آسم در این نوع از آسم کمی سخت‌تر بوده و با مشکلاتی همراه است. علاوه بر این ویژگی بد این نوع آسم نسبت به آسم خفیف این است که حمله آسم ممکن است در خواب اتفاق بیافتد و خواب فرد را به هم بزند.

کودکان مبتلا به آسم متوسط عموما مشکلاتی برای باور کردن محدودیت‌ها دارند و خیلی زود از درمان آسم نا امید می‌شوند. البته بسیاری از کودکان نیز به روش‌های درمانی به ویژه روش‌های طب سنتی جواب مثبت می‌دهند. 

• آسم شدید

در این نوع آسم عموما نیاز به بستری متعدد فرد بیمار در بیمارستان است. حملات بسیار شدید و درمان آسم کمی سخت به نظر می‌رسد. تحت مراقبت بودن از برخی نظرات بسیار خوب و از برخی جنبه‌ها اذیت کننده است. به ویژه برای کودکان که دوست ندارند برای درمان آسم بستری شوند.

تنگی نفس مداوم از علائم این بیماری است. متاسفانه کودکان مبتلا به آسم شدید، مشکلات زیادی برای رفتن به مدرسه دارند و به همین علت دوست دارند روند درمان آسم خیلی سریع‌تر انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان