اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970403301848549

مشاهده روند درمان آلزایمر

کد: 13970403301848549

https://goo.gl/sycbAw

، اصفهان , (اخبار رسمی): درمان آلزایمر که یکی از شایع ترین بیماری‌ها در دوران کهنسالی و میانسالی است، بسیار توصیه می‌شود. از علائم اولیه این بیماری می‌توان به کاهش شنوایی اشاره کرد.

مشاهده روند درمان آلزایمر با ...
درمان آلزایمر

توصیه می‌شود تا از راهکارهایی برای پیشگیری از بروز آلزایمر در میانسالی و کهنسالی استفاده شود

یکی از بیماری‌های شایع در دوران کهنسالی و میانسالی آلزایمر است. آلزایمر یا فراموشی مشکلی بسیار حاد و سخت است که می‌تواند زندگی فرد را به سمت نابودی سوق دهد. به همین علت عموما توصیه می‌شود تا از راهکارهایی برای پیشگیری از بروز آلزایمر در میانسالی و کهنسالی استفاده شود. البته راهکارهایی نیز برای درمان آلزایمر وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان علائم و عوارض به وجود آمده در فرد را کاهش و یا درمان کرد. 

باید گفت که درمان آلزایمر نوعی درمان خاص به حساب می‌آید که طب نوین به صورت کامل توانایی ورود به آن را نداشته و عموما طب سنتی راهکارهایی برای درمان آلزایمر ارائه می‌دهد. با استفاده از مواد طبیعی می‌‌توان به کاهش علائم در بیماران مبتلا به آلزایمر امیدوار بود و در نهایت و البته در صورت مداومت در مصرف مواد گیاهی و مواد طبیعی، شاهد درمان بیماری آلزایمر خواهیم بود. بیماری آلزایمر بیماری‌ای نیست که درمان نشود، اما؛ روند درمان بسیار طولانی خواهد داشت و ممکن است فرد یا خانواده فرد مبتلا به آلزایمر از روند درمان آلزایمر خسته شده و آن را رها سازند.

یکی از مشکلات بیماری آلزایمر پیشروی این بیماری است. همانطور که می‌دانید این بیماری در ابتدای کار بسیار خفیف و غیر قابل تشخیص است، اما؛ به مرور زمان باعث از دست رفتن تدریجی حافظه در فرد شده و مغز برای ذخیره سازی اطلاعات جدید بسته می‌شود. در واقع این بیماری آسیب‌های بسیار زیادی را به مغز وارد می‌نماید و در طول زمان پیشرفت‌های به وجود آمده در بیماری آلزایمر کارایی مغز را به شدت کاهش می‌دهد.

افراد در مراحل ابتدایی این بیماری بسیاری از توانایی‌های خود را در انجام کارهای روزمره خود از دست می‌دهند. البته ممکن است در بسیاری از افراد این اتفاق در مراحل پیشرفته بیماری به وقوع بپیوندد؛ اما در هر صورت اتفاقی است که برای اکثر افراد مبتلا به آلزایمر دیر یا زود اتفاق می‌افتد.

بیماری آلزایمر به عنوان یک بیماری برای افراد بالای ۶۰ سال به حساب می‌آید، اما؛ درست است که این بیماری در سنین بالای ۶۰ سال اتفاق می‌افتد منتها باید از سال‌ها قبل و در دوران جوانی برای پیشگیری از این بیماری اقداماتی انجام شود. در صورتی که اقدامات پیشگیرانه برای آلزایمر اتخاذ شود هیچگاه نیاز به درمان آلزایمر وجود نخواهد داشت و فرد هیچگاه به این بیماری مبتلا نخواهد شد.

ناگفته نماند که هنوز دلیل خاص و مشخصی که طب و پزشکی نوین آن را تایید کرده باشد برای بروز بیماری آلزایمر به دست نیامده است، اما؛ آنچه که مشخص است این بیماری در بسیاری از افراد که در سابقه خانواده آنها نیز افراد مبتلا به آلزایمر وجود داشته‌اند بیشتر اتفاق می‌افتد. همچنین بیماری آلزایمر در بانوان نمود بیشتری پیدا می‌کند و بانوان بیشتر از آقایان در معرض بیماری آلزایمر قرار دارند. در واقع برای افرادی که بالای ۶۰ تا ۶۵ سال سن دارند باید برخی آزمایش‌ها و تست‌ها صورت پذیرد تا در صورت داشتن علائم اولیه آلزایمر از پیشرفت آن به سرعت جلوگیری شود. در صورتی که آلزایمر پیشرفت خود را تا حدی انجام دهد درمان آلزایمر به سختی انجام می‌شود.

علائم آلزایمر

علائم و نشانه‌های ابتلا به بیماری آلزایمر متعدد و متفاوت هستند. از علائم اولیه این بیماری می‌توان به کاهش شنوایی اشاره کرد. عموما افرادی که مبتلا به بیماری آلزایمر هستند در ابتدای امر مشکلاتی در شنوایی آنها ایجاد می‌شود به این علت که شنوایی رابطه بسیار مستقیمی با حافظه و مغز دارد.

علاوه بر این ایجاد اثر انگشت به صورت غیر طبیعی یکی از علائم آلزایمر است. در واقع این نوع بیماری بر روی اثر انگشت فرد تاثیرات مخربی می‌گذارد. این تاثیرات عموما پس از درمان آلزایمر نیز مرتفع نشده و همچنان باقی می‌ماند. یکی از مشکلاتی که تاکید می‌شود بیشتر از موادی استفاده شود که پیشگیری از آلزایمر صورت پذیرد، اثرات برگشت ناپذیر آلزایمر پس از درمان است. 

ناگفته نماند که حس بویایی و حس بینایی نیز در بسیاری از بیماران مبتلا به آلزایمر و در اوایل بروز بیماری دچار اختلال می شود. اختلال ممکن است بسیار زیاد و در برخی موارد بسیار ناچیز باشد، اما؛ به مرور زمان امکان پیشرفت این علائم بسیار زیاد و محتمل است. 

از دیگر علائم اولیه ابتلا به بیماری آلزایمر افسردگی است. گفته می‌شود در حدود ۵۰ درصد از بیماران مبتلا به آلزایمر قبل از اینکه حافظه خود را از دست بدهند، دچار افسردگی می‌شوند. 

پس از اینکه بیماری آلزایمر پیشرفت کند مشکلات بسیار حادتر از آنچه که گفته شد نمایان می‌شود و فرد در تصمیم‌گیری دچار مشکل خواهد بود. روزهای هفته ماه و ساعت را تشخیص نمیدهد و مکان‌هایی که قبلا با آنها به خوبی آشنا بوده را فراموش کرده و ممکن است در خیابان و یا شهر و محله خود گم شود. 

علاوه بر این فرد در مراحل پیشرفته بیماری آلزایمر در یادگیری و یا به یاد آوردن اطلاعات قدیمی دچار مشکل می‌ شود. همچنین ممکن است نتواند لغات جدید را تلفظ نمایند. البته مشکلات بسیار زیاد دیگری نیز برای بسیاری از افراد در مراحل پیشرفته‌تر بیماری آلزایمر ایجاد می‌شود که ممکن است در برخی وجود داشته و در برخی دیگر ایجاد نشود. 

با جدی گرفتن علائم بیماری آلزایمر می توان خیلی سریع روند درمان آلزایمر را آغاز کرده و از مشکلاتی که ممکن است در آینده به وجود آید پیشگیری کرد. در صورتی که درمان آلزایمر خیلی زود آغاز شود احتمال موفقیت و غلبه بر این بیماری بسیار بسیار زیاد خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی