اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970505307148296

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی

کد: 13970505307148296

https://goo.gl/wZtRXt

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، فروش فوق العاده تابستانی ، 15 مرداد شروع و تا 30 شهریورادامه خواهد داشت.( در صورت تغییر تاریخ اطلاع رسانی خواهد شد)

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی
جشنواره فروش فوق العاده تابستانی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، به فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه می‌پردازد

جشنواره فروش فوق العاده تابستانی در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، هر ساله در سه فصل (بهار، تابستان و زمستان) اقدام به فروش تمامی محصولات خود با تخفیف 25 تا 45 درصدی می‌کند. هدف از این طرح، کسب رضایت مشتری از خرید، در محیطی آرام با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب است.

به گزارش مجله خبری فروشگاه ایرانیان، فروش فوق العاده تابستانی، 15 مرداد شروع و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت. (در صورت تغییر تاریخ اطلاع‌رسانی خواهد شد)

نوع کالاهایی که در جشنواره فروش فوق‌العاده به فروش می‌رسد

فروشگاه بزرگ ایرانیان، با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، به فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه می‌پردازد. از جمله:

انواع لباس زنانه شامل: بیش از هزار مدل مانتو (اداری، مجلسی، اسپرت و...)، انواع مختلف شومیز، شلوار، لباس مجلسی (در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع)، لباس راحتی، زیرپوش، تیشرت و ... .

انواع لباس مردانه شامل: کت و شلوار، کت تکی، شلوار، جوراب، پیراهن، زیرپوش مردانه، تیشرت، سویشرت و ... .

انواع لباس بچگانه شامل: لباس مجلسی بچگانه (پیراهن مجلسی دخترانه، کت و شلوار پسرانه)، جوراب، تیشرت، لباس راحتی، لباس خواب، لباس نوزادی، مانتو دخترانه و ... .

انواع اکسسوری شامل: کیف، کفش و صندل برای تمامی سنین و سلیقه‌ها، کراوات، کمربند، بدلیجات، روسری، کلاه و ... .

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی شامل: ادکلن، رژلب، کرم، پنکک، لوازم برقی (سشوار، اپی لیدی و بند انداز برقی و ...)، رنگ مو، لوازم آرایشی چشم و ... .

تمامی این محصولات، در جشنواره تابستانی با تخفیف به فروش می‌رسد.

اتفاقات جدید در راه است!

فروشگاه پوشاک ایرانیان، جهت راحتی و آسایش مشتریان و اینکه با ورود به فروشگاه تمامی کالاهای مورد نیاز خود را یکجا خرید کنید، تغییرات جدیدی اعمال کرده است که شامل بزرگتر شدن اتاق پرو همراه با تهویه مناسب، تکمیل کالاهای مربوط به غرفه کودک و اختصاص طبقه‌ای مجزا در زیرزمین (2-) برای کودکان، تغییر دکور در بخش vip و افزودن پله در آن و .... است.

فرصتی مناسب برای اعضای باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان، در سال 86 با رعایت اصول مشتری‌مداری و بازاریابی و اهداف طولانی مدت شروع به کار کرد. مشتریان با عضویت در آن از مزایای ویژه‌ای برخوردار می‌شوند. از جمله:

  • ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف‌های 10 درصدی در روز تولد و سالگرد ازدواج و تخفیف‌های 5 درصدی در ماه مناسبت‌شان.
  • ارائه کارت هدیه به 10نفر از کسانی که روز نخست جشنواره خرید کنند.
  • اهدا کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد.(در روزهایی که برای مشتریان تخفیفی اعمال نشود، امتیاز ثبت شده و با بالا رفتن آن کارت هدیه دریافت می‌کنند.)
  • در طرح جدیدی با نام «دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان»  تمامی خریدهای اعضای باشگاه مشتریان در آخرین دوشنبه هرماه، با تخفیف 10 درصدی اعمال می‌شود.
  • جشنواره فروش فوق العاده تابستانی، فرصتی مناسب برای اعضای باشگاه مشتریان است تا علاوه بر مزایای یاد شده از تخفیف‌های جشنواره استفاده کرده و کالای مورد نظر را با قیمت پایین‌تری خرید کنند.

واحد حواله در جشنواره فروش فوق العاده تابستانی

با توجه به موقعیت تجاری فروشگاه، که در تهران، خیابان امامزاده حسن (ع)،  نبش لقمان حکیم قرار دارد و به عنوان قلب بازار امامزاده حسن(ع) شناخته شده است، در کنار فروش عادی خود اقدام به عرضه خدماتی مانند «حواله پوشاک» برای سازمان‌های مختلف می‌کند. این خدمات به صورت اقساط (طبق قرارداد) بدون پیش پرداخت است و پرسنل سازمان می‌توانند تمامی پوشاک مورد نظر خود را در طی سال (بدون محدودیت زمانی) خرید کنند.

فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان

با توجه به پیشنهاد مشتریان برای وجود مکانی جهت میل کردن غذای فوری و نوشیدنی‌های متنوع و با کیفیت در حین خرید و ایجاد مکانی برای ملاقات‌های خانوادگی، دورهمی‌های دوستانه در محیطی آرام و دلپذیر،  فودکورت فروشگاه ایرانیان را، در 22 بهمن سال 96 افتتاح شد.

مشتریانی که عضو باشگاه مشتریان هستند با ارائه کردن  کارت اشتراک خود از تخفیف 10 درصدی  بهره‌مند می‌شوند. ضمنا امکان خرید با کارت‌های حواله وجود دارد.

جوایز ویژه در پایان جشنواره

در پایان هر فصل از بین کسانی که از فروشگاه خرید کرده و شماره موبایل و یا کارت عضویت خود را در صندوق ارائه کنند، قرعه‌کشی انجام شده و جوایزی اهدا می‌شود.

آدرس : تهران-خ امامزاده حسن (ع)-نبش خ لقمان حکیم
تلفن: 66622145
وبسایت : www.iraniansc.ir
تلگرام : iranisc@
اینستاگرام : http://www.instagram.com/iraniansc1

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی