اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970514309718898

گفت‌وگو با عباس محمدخانی، مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا

خانواده درسا، فعال در ارتقای سواد فضای مجازی

کد: 13970514309718898

https://goo.gl/D3794K

، تهران , (اخبار رسمی): خانواده درسا، زیست بوم فعال در تولید، تامین و حمایت از تولیدات حوزه کودک و نوجوان در فضای مجازی است. درسافمیلی یا همان خانواده درسا با هدف معرفی و حضور بیشتر در اکوسیستم کسب‌وکارهای اینترنتی در نمایشگاه الکامپ 97 حضور یافت.

خانواده درسا، فعال در ارتقای سواد فضای مجازی
خانواده درسا، فعال در ارتقای سواد فضای مجازی
خانواده درسا، فعال در ارتقای سواد فضای مجازی
خانواده درسا، فعال در ارتقای سواد فضای مجازی

عباس محمدخانی، مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا در راستایمعرفی این مجموعه گفت: مجموعه ما از سال 94 در حوزه مسئولیت اجتماعی همراه اول در حوزه کودک و با هدف ارائه فضای مجازی پاک برای خانواده‌ها و کودکان در مجموعه مستقلی با عنوان خانواده درسا فعالیت خود را شروع کرده است. ما در واقع به این فکر کردیم که کودکان ایران، در فضای مجازی چگونه حضور داشته باشند. بنابراین خودمان فضای موجود را بررسی کردیم و برای آن راهکار ارائه دادیم.

وی در ادامه در خصوص راهکارهای ارائه شده این مجموعه گفت: ما در راستای هدف خودمان اولا فضایی را که مناسب کودکان نیست را محدود کردیم تا آنها نتوانند به آن فضاها دسترسی داشته باشند و در ادامه برای تکمیل هدف خود به ارائه محتوای پاک و سالم پرداختیم. در همین راستا محصولی را باعنوان سیم کارت درسا به بازار ارائه کردیم که نسخه پیشرفته آن همان اینترنت سالم و پاک درسا است که به Safer Internet معروف شده است.

محمدخانی در ادامه در خصوص هدف زیست بوم درسا اضافه کرد: در واقع درسا با هدف رفع نگرانی خانواده از برخورد کودک در فضای مجازی راهکارهایی را ارائه داده است که در نهایت منجر به تولید محصولاتی مناسب کودکان شده است. هدف اصلی ما در خانواده درسا فرهنگ سازی بوده که خوشبختانه تا به امروز با ارائه محصولات و سرویس‌های ویژه توانسته‌ایم این فرهنگ‌سازی را انجام دهیم.

شایان ذکر است زیست بوم مجازی درسا با هدف معرفی محصولات و حضور فعال در اکوسیستم کسب‌وکارهای اینترنتی در نمایشگاه الکامپ 97 حضور یافت.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این مجموعه می‌توانند به وبسایت مجموعه به آدرس dorsafamily.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]