اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970924333488898

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

کد: 13970924333488898

https://goo.gl/W1YeKk

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ با حضور درسانگاران در حالی برگزار شد که قرار است در نشست‌های بعدی، به نمونه‌های عینی و موفق که از ابزار دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده‌اند، اشاره شود.

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ برگزار شد
نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با مقدمات دیجیتال مارکتینگ با حضور درسانگاران در سالن جلسات خانواده درسا برگزار شد. 

محمد علی‌پور کارشناس دیجیتال مارکتینگ در ابتدای این کارگاه با تعریف کلیتی از دیجیتال مارکتینگ، عنوان کرد: بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با نشان دادن چند مدل اجرا شده از نمونه‌های موفق شرکت‌هایی که به امر دیجیتال مارکتینگ می‌پرداختند، گفت: نمونه‌های موفق همواره تمام سرمایه و خلاقیت خود را در یک بستر مشخص قرار نمی‌دهند چرا که نسبت به دسترسی مختلف کاربران و تنوع آن آگاه هستند. 

محمد علی پور افزود: طبق تجارب به دست آمده، استفاده از تبلیغات با فرمت ویدئو بیش از سایر روش‌های تبلیغاتی می‌تواند پاسخ مثبت باشد. 

این کارشناس حوزه دیجیتال مارکتینگ همچنین به نقش شرکت‌هایی که در حوزه متبوعش فعال هستند اشاره و اظهار کرد: شرکت‌هایی مانند تپسل می‌توانند به عنوان بخش‌های تخصصی به کمک توسعه‌دهندگان و صاحبان محصول آمده و به افزایش و توسعه کاربران آنها کمک کنند. 

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی به صورت نشست‌های متوالی برگزار شده و قرار است در نشست‌های بعدی، به نمونه‌های عینی و موفق که از ابزار دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده‌اند، اشاره شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]