اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970728322768898

مدیر محصولات و محتوای زیست بوم مجازی درسا خبر داد

امکان عضویت در کانال اختصاصی برنامه "محله گل و بلبل 3" با نصب برنامک پاد

کد: 13970728322768898

https://goo.gl/o7vkGR

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر محصولات و محتوای زیست بوم مجازی درسا از امکان عضویت در کانال اختصاصی برنامه تلویزیونی "محله گل و بلبل 3" با نصب برنامک پاد خبر داد.

امکان عضویت در  کانال اختصاصی برنامه "محله گل و بلبل 3" با نصب برنامک پاد
امکان عضویت در کانال اختصاصی برنامه "محله گل و بلبل 3" با نصب برنامک پاد

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، مرتضی شکوری با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلفی که اکنون در دسترس عموم مردم قرار دارد، اظهار کرد: همواره منطقی ترین و ایده آل ترین وضعیت در دنیای تکنولوژی و فضای مجازی، استفاده صحیح از آن است اما در برخی مواقع شاهد آن هستیم که حذف صورت مساله در اولویت مسئولان اجرایی قرار می گیرد.

وی افزود: این در حالی است که در بسیاری از مواقع می توان با ساده ترین راه حل ها کاری صورت داد تا از تکنولوژی و دنیای مجازی با محتوای پراکنده و متعدد، استفاده مفید و سودمند کرد.

شکوری در ادامه به مشکلاتی که در فضای مجازی وجود دارد و سبب بروز نگرانی و دلواپسی برای والدین می شود، اشاره کرد و گفت: حجم زیاد داده های نامناسب و غیراخلاقی در اینترنت در کنار خطر مجرمین و سوءاستفاده کنندگان اینترنتی از کودکان ایجاب می کند تا والدین برای حفاظت و مراقبت از فرزندان خود در فضای مجازی اهمیت بیشتری قائل شوند.

مدیر محصولات و محتوا با بیان اینکه نحوه استفاده کودکان از فضای مجازی و محتواهای در دسترس آنها در اینترنت یکی از نگرانی های مهم والدین است، گفت: استفاده کنترل نشده از اینترنت می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را متوجه کودکان کند و همین امر سبب شده کودکان در اینترنت به دنبال مشاهده عکس ها و ویدئوهای مورد علاقه خود رفته و از سویی در بیشتر مواقع با کنترل والدین رو به رو می شوند خانواده درسا شرایطی را فراهم آورده که در برنامک "کاملا ایرانی پاد" آنچه مورد نیاز والدین و فرزندان است مهیا سازد تا هم کودکان به علایق خود دست یافته و هم والدین خیالی آسوده تر داشته و هردو در کنار هم در دنیای مجازی اوقات خود را سپری کنند.

وی در خصوص برخی از ویژگی های این برنامک اظهار کرد: امکان عضویت در کانال عموپورنگ با مشاهده ویدئوهای منتخب برنامه "محله گل و بلبل 3"، مشاهده ویدئوهای پشت صحنه و عکس های حضور درسایی ها در لوکیشن برنامه محله گل و بلبل، امکان استفاده از کانال های منتخب پر از بازی های فکری و هیجان انگیز، امکان عضویت در کانال شامل محتوای کارتون های جذاب و دیدنی برای سرگرمی کودکان و نوجوانان، امکان شرکت در مسابقه های قرآنی برای افزایش اطلاعات دینی و مذهبی کودکان و نوجوانان و شعر و قصه های کودکانه از جمله ویژگی ها و قابلیت های جذاب این برنامک است.

شکوری در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه نصب و در اختیار داشتن برنامک پاد، گفت: علاقمندان به داشتن این برنامک می توانند عدد 11 را به سرشماره 3003 ارسال و آن را دریافت کنند. همچنین افرادی که مایل به داشتن این برنامک هستند می توانند از طریق لینک مستقیم www.2rsa.ir/pad.html و یا مراجعه به سایت www.dorsafamily.ir به نصب آن اقدام کنند. ناگفته نماند که کاربران در شروع نصب این برنامک و در شروع همراهی، دو فندق دریافت می کنند.

لازم به ذکر است برنامک پاد با حضور امیر خوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی و اعضای هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا در نوزدهمین نمایشگاه تله کام رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]