اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971220355248898

مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا:

حضور خانواده درسا در فمپ به شناسایی پیشنهادات جدید منجر شد

کد: 13971220355248898

https://goo.gl/FGzgSJ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا در خصوص دستاوردهای حضور این زیست بوم در همایش فضای مجازی پاک گفت: خانواده درسا با حضور در همایش فمپ توانست به ایده‌ها، پیشنهادات و انتقادات مفید و سازنده‌ای از جانب مسئولان این حوزه دست یابد.

حضور خانواده درسا در فمپ به شناسایی پیشنهادات جدید منجر شد
حضور خانواده درسا در فمپ به شناسایی پیشنهادات جدید منجر شد

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، عباس محمدخانی در حاشیه پنجمین همایش فضای مجازی پاک (فمپ) به حضور خانواده درسا در این همایش اشاره و اظهار کرد: این همایش درباره رابطه صیانت و توسعه در فضای مجازی، کودک و نوجوان در فضای مجازی، نقش ویژه پلتفرم‌ها در صیانت و توسعه، دکترین فضای مجازی پاک در آینده پژوهی تولید و عرضه خدمت و محتوا برگزار شد و با توجه به رویکرد اصلی در فعالیت خانواده درسا حضور در این همایش به عنوان نماینده فعال در حوزه کودک اقدامی مثبت ارزیابی می شود.

وی در ادامه به دلایل ارزیابی خود اشاره کرد و گفت: خانواده درسا با دو دستاورد خرد و کلان توانست علاوه بر ارتباط با مسئولان و متخصصان حوزه فضای مجازی، آخرین دستاورد خود که نظام نامه محتوایی بود را به مراجعان معرفی کند.

محمدخانی افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه فمپ یک رویداد کشوری بوده و سالیانه با حضور مسئولان نهادهای حاکمیتی برگزار می‌شود می‌تواند فرصت خوبی برای بخش خصوصی باشد تا بیش از پیش محصولات خود را عرضه کنند.

مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا با یادآوری اینکه مجموعه ذیربط خود تجربه حضور در چهارمین همایش فمپ در سال 96 در مشهد مقدس را نیز داشته است، عنوان کرد: نکاتی که در حاشیه جلسات و همایش‌های این چنینی مطرح می‌شود گاهی قابل تامل‌تر از ماهیت اصلی همایش بوده و حتی می‌تواند به بهبود بازار کسب‌وکار و یافتن ایده‌ها و ظرفیت‌های نو منجر شود.

وی تاکید کرد: همچنین انتقادات و پیشنهادات مسئولان حوزه فضای مجازی که از متخصصان این حوزه به شمار می‌روند از نکات مثبت حضور در این همایش بود که برخی از آنها می‌تواند به تکمیل چشم‌انداز و برنامه سال آتی خانواده درسا کمک کند.

گفتنی است پنجمین همایش ملی «فضای مجازی پاک» با محوریت توسعه و صیانت از فضای مجازی در حالی در سالن جابر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که میزبان سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، محمد شریف‌خانی معاون فضای مجازی صداوسیما، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس و جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]