اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970910330718898

فضای بدون انتهای مجازی فرزند خود را با برنامک دنیای درسا مدیریت کنید

کد: 13970910330718898

https://goo.gl/7Qjfbh

، تهران , (اخبار رسمی): برنامک «دنیای درسا» به عنوان نخستین برنامک داخلی مدیریت استفاده کودکان از فضای مجازی معرفی شده و با تاکید بر استفاده محدود، مدیریت شده و هدفمند کودکان از فضای مجازی و تحت نظارت مستقیم والدین به مخاطبان معرفی شده است، توانسته مخاطبان چند میلیونی را با خود همراه کند.

فضای بدون انتهای مجازی فرزند خود را با یک برنامک بومی مدیریت کنید
فضای بدون انتهای مجازی فرزند خود را با برنامک دنیای درسا مدیریت کنید

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، مقاومت کودکان در برابر جمله «بسه...موبایل رو بذار کنار» مقاومتی سرسختانه است. مقاومتی که گاه والدین را به تنها گذاشتن کودک و رها کردن او در این فضای بی‌انتهای مجازی مجاب می‌کند. اما آیا چنین راهکاری صحیح است؟

یک مجموعه تولید محتوای فضای مجازی مختص به کودک و نوجوان، با معرفی برنامک مدیریت دنیای مجازی این گروه سنی، دغدغه والدین مبنی بر سالم و امن بودن این فضا را مرتفع کرده است. 

برنامک دنیای درسا، به عنوان نخستین برنامک داخلی مدیریت استفاده کودکان از فضای مجازی معرفی شده است. این برنامک که با تاکید بر استفاده محدود، مدیریت شده و هدفمند کودکان از فضای مجازی و تحت نظارت مستقیم والدین به مخاطبان معرفی شده است، توانسته مخاطبان چند میلیونی را با خود همراه کند.

مزایای برنامک «دنیای درسا» چیست؟

همچنین این برنامک، مدیریت دسترسی کودک به سایر برنامک‌های موجود در تلفن همراه، میزان دسترسی آنها و امکاناتی مانند اجازه دسترسی یا عدم دسترسی به اینترنت را در اختیار والدین قرار می دهد.

والدین با نصب برنامک دنیای درسا می‌توانند دسترسی کودک به مخاطبان تلفن همراه جهت برقراری تماس و ارسال پیامک را محدود کرده و تلفن همراه خود را به راحتی در اختیار کودکان قرار دهند.

از جمله مزیت‌هایی که این برنامک را در میان والدین محبوب کرده است، می‌توان به اجازه دسترسی به نوار وضعیت، دکمه‌های روشن و خاموش، تنظیم صدا و موارد دیگری که می‌تواند هرگونه دسترسی در تلفن همراه ایجاد کند، اشاره کرد.

تمامی این موارد تنها با صلاحدید والدین و از طریق تایید آنها از نسخه مخصوص به آن اعمال می‌شود و کودک به عنوان کاربر تلفن همراه با محیطی مدیریت شده مواجه شده و تنها با صلاحدید والدین، اجازه خروج از این وضعیت مدیریت شده را داراست.

دو برنامک در یک تلفن همراه!

برنامک «دنیای درسا» شامل دو اپلیکیشن مجزا برای کودک و والدین است که هر دوی این اپلیکیشن‌ها روی یک گوشی نصب می‌شوند.

والدین با نصب این برنامک، زمانی که می‌خواهند گوشی یا تبلت را در اختیار فرزند خود قرار دهند، نسخه کودک را اجرا می‌کنند و کودک از آن پس یک گوشی مدیریت شده با کمترین خطر را در اختیار دارد.

چگونه «دنیای درسا» را نصب کنیم؟

والدینی که دغدغه استفاده بی‌رویه فرزندشان از گوشی‌همراه را دارند و یا نگران دسترسی فرزندشان به محتوای نامناسب هستند می‌توانند برنامک «دنیای درسا» را از سایت خانواده درسا www.dorsafamily.ir   و یا با ارسال کد 84 به سرشماره 3003 و همچنین از طریق لینک مستقیم http://www.2rsa.ir/donyayedorsa.html دانلود کنند و از این پس با خیال راحت گوشی یا تبلت را در اختیار فرزندانشان قرار دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]