اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320928898

پورنگ با برنامک «صندوقچه» سفیر استانی انتخاب می‌کند

کد: 13970717320928898

https://goo.gl/HV3e2k

، تهران , (اخبار رسمی): مسئول امور بازاریابی زیست بوم مجازی درسا از انتخاب سفیر عمو پورنگ در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامک «صندوقچه» امکان این مساله را برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور فراهم کرده است تا صاحب بهترین اثر تعاملی، به عنوان سفیر عمو پورنگ انتخاب شود.

پورنگ با برنامک "صندوقچه" سفیر استانی انتخاب می کند
پورنگ با برنامک «صندوقچه» سفیر استانی انتخاب می‌کند

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، زینب سلطانی در توضیح برنامک «صندوقچه» اظهار کرد: صندوقچه برنامک رسمی محله گل و بلبل 3 بوده که با هدف استفاده از تمام محتوای برنامه محله گل و بلبل 3 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وی با اشاره به برخی از قابلیت‌ها و امکانات این برنامک ادامه داد: امکان ثبت نام در محله گل و بلبل 3 و حضور کودکان در این برنامه، مشاهده تمام قسمت‌های پخش شده در رسانه ملی، دسترسی به ویدئوها، تصاویر و اخبار گل و بلبل و همچنین ترانه‌های پورنگ از جمله امکانات برنامک «صندوقچه» است.

سلطانی گفت: همچنین خانواده‌هایی که از این برنامک استفاده می‌کنند می‌توانند با نصب آن، موفق به دریافت 4 فندق شده و بعد از تجمیع فندق‌ها و کسب مقام‌های فندقی، برنده جوایز ویژه درسا شوند. 

مسئول امور بازاریابی زیست بوم مجازی درسا در ادامه اظهارات خود از انتخاب سفیر عمو پورنگ در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامک «صندوقچه» امکان این مساله را برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور فراهم کرده است تا صاحب بهترین اثر تعاملی، به عنوان سفیر عمو پورنگ انتخاب شود. 

سلطانی افزود: کودکان در تمام استان‌های کشور می‌توانند با لهجه و گویش محلی خود با خواندن ترانه‌های پورنگ و یا مشارکت در این برنامک و ارسال ویدئوهای جذاب، در مسابقه بزرگ پورنگ با عنوان «سفیر عمو پورنگ» شرکت کنند و خانواده درسا از هر استان، یک نفر را به عنوان برنده انتخاب خواهد کرد. 

وی در ادامه به راهنمای نصب این برنامک اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان به دریافت این برنامک می‌توانند کد 33 را به سرشماره 3003 ارسال و برنامک را نصب کنند؛ همچنین می‌توان از روش لینک نصب این برنامک در سایت خانواده درسا www.dorsafamily.ir استفاده کنند. 

گفتنی است برنامک «صندوقچه» با حضور حسن نجفی سولاری مشاور سازمان صدا و سیما و تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل درسا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]