اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970815326218898

عضو هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا اعلام کرد

حمایت از کودکان سرطانی محک با «خوبیار» خانواده درسا

کد: 13970815326218898

https://goo.gl/EVgz3C

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا با اعلام تعریف شماره‌ای در فهرست سرشماره 3003 با عنوان «خوبیار» اظهار کرد: خانواده درسا بخشی از درآمد و عواید مالی خود را به منظور انجام مسئولیت اجتماعی به حمایت از کودکان سرطانی محک اختصاص داده است.

حمایت از کودکان سرطانی محک با "خوبیار" خانواده درسا
حمایت از کودکان سرطانی محک با «خوبیار» خانواده درسا

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، مهدی افراسیابی ابتدا به فلسفه ایجاد مجموعه درسا اشاره کرد و گفت: این مجموعه با هدف تلاش برای رفع خلاءهای موجود در فضای مجازی برای گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین برطرف شدن دغدغه والدین از دنیای نامحدود مجازی، فعالیت خود را از سال 94 به طور رسمی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خانواده درسا هر سال از کلیه فعالیت های در حال انجام و همچنین اقدامات و چشم اندازهای در پیش رو، نقشه استراتژی ترسیم می کند که می تواند نقش موثری در رسیدن به اهداف اصلی ایفا کند.

افراسیابی بخشی از سیاست‌های درسا را در سال جاری مختص به مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: این مجموعه قصد دارد در ماموریت اجتماعی خود، تضمین تهیه محتوای فرهنگی ایرانی مناسب خانواده‌های ایرانی و افزایش بهره‌وری استفاده از منابع را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا بخشی از اقدامات را هم معطوف به مسئولیت‌های اجتماعی کرده است.

به گفته افراسیابی، رایزنی و توافق برای همکاری با مجموعه‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و موسسه محک از همین قبیل اقدامات به شمار می‌رود که خانواده درسا با تعریف خوبیار در فهرست موجود در کد دستوری 3003 و اعلام نام «زنگوله» برای این کد دستوری، به این اقدام مهم می‌پردازد.

محمد زرین کلاه، کارشناس محصول و محتوای زیست بوم مجازی درسا نیز در توضیح «زنگوله» اظهار کرد: سرشماره 3003 از 8 آیتم تشکیل شده است که علاقه‌مندان کمک به کودکان سرطانی محک می‌توانند با انتخاب آیتم شماره 3، بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود را با شرکت در خوبیار درسا سهیم باشند.

وی افزود: با انتخاب گزینه خوبیار، علاقه‌مندان می‌توانند گزینه کمک به کودکان سرطانی محک را انتخاب کنند و سپس با ورود مبلغ به ریال و ورود شماره کارت مورد نظر در مرحله بعدی، نقش مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

شارژ فندقی، ثبت نام، خوبیار، نظرسنجی، اینترنت فندقی، استعلام فندقی، خدمات خانواده و برنامک‌ها، مجموعه فهرستی است که در سرشماره 3003 یا همان کد USSD خانواده درسا تعریف شده و هر یک از آنها به تنهایی می‌تواند بخشی از نیاز کاربران این خانواده بزرگ را پاسخگو باشد؛ به عنوان مثال در بخش ثبت نام، علاقه‌مندان به حضور در سری سوم برنامه محله گل و بلبل 3 می‌توانند نام خود را وارد کرده و در نهایت از جوایز ویژه‌ای برخوردار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه