اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970926333928898

زنگوله اولین کد دستوری کودکان با کلی فندق

کد: 13970926333928898

https://goo.gl/HhNftV

، تهران , (اخبار رسمی): دیگر آن دوره‌ای که فقط بزرگترها از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کرده‌اند گذشته است. اگر نگاهی به دور و برتان بیاندازید، خیلی از نوجوان‌ها یا حتی مدرسه ای‌ها را پیدا می‌کنید که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

زنگوله اولین کد دستوری کودکان با کلی فندق
زنگوله اولین کد دستوری کودکان با کلی فندق

این میزان از مخاطبانی که هر روز در حال استفاده از فضای مجازی و بازی‌های اندرویدی هستند، نیاز به حمایت و مراقبت دارند. این کودکان و نوجوانان از خطراتی که در فضای مجازی ممکن است با آن روبرو شوند آگاهی ندارند و به سادگی می‌توانند با آسیب‌هایی روبرو شوند که نه آمادگی‌اش را دارند، نه انتظارش را و نه ابزاری که بتوانند با آن مقابله کنند.

کد دستوری زنگوله، راهکار مناسب برای اینترنت کودکان

خانواده درسا با علم به این علاقه در کودکان و با توجه به دانشی که در حوزه تولید محتوای کودکان دارد، اقدام به تولید بسته‌های مختلفی کرده است که مناسب کودکان باشد. یکی از این بسته‌های خیلی کارآمد و همه فن حریف، کد دستوری زنگوله است که با شماره‌گیری #3003* فعال می‌شود. یک بسته کامل شامل اینترنت همراه، برنامک‌های مناسب کودکان، حمایت از کودکان سرطانی و خدماتی که بعضی از آنها مناسب بزرگسالان است. در زیر این کد دستوری بهتر معرفی خواهد شد:

چند تا فندق داریم و چه طوری زیادش کنیم؟

با گزینه استعلام فندق، می‌توانید تعداد فندق‌های خود را ببینید. هر چه بیشتر فندق داشته باشید، یعنی که از محتوای درست بیشتر استفاده کرده‌اید و وقت بیشتری را هم در فضای مجازی سالم و مطمئن بوده‌اید. مسلماً هر محتوایی برای کودکانِ مناسب نیست.

فضایی که خانواده درسا برای کودکان ایجاد کرده است کمک می‌کند تا کودکان بدون نگرانی از محتوایی که مخصوص خودشان تولید شده است، استفاده کنند. افرادی که می‌خواهند برنامک‌هایی مناسب کودکان داشته باشند، می‌توانند از گزینه «برنامک‌ها» درسا استفاده کنند.

اینترنت فندقی!

هم اینترنت بخرید و هم فندق بگیرید! بسته‌های اینترنتی که خانواده درسا پیشنهاد می‌دهد، متناسب با مصرف تهیه شده است. همچنین می‌توانی با خرید بسته‌های بیشتر، فندق بیشتری هم جمع کرد و در مسابقات و برنامه‌هایی که خانواده درسا در آنها حضور دارد، جایزه‌های بهتری دریافت کرد.

خوب یار! همراهی و حمایت از کودکان سرطانی

سختی، ناراحتی و بیماری برای همه به وجود می‌آید. تصور دردناکی است که یک کودک، با همه کودکی و ضعف جسمانی‌ای که دارد، باید با غول سرطان بجنگد! خانواده درسا، مسیری را برای کمک به این کودکان سرطانی از طریق کد دستوری زنگوله به نام «خوب یار» ایجاد کرده است که می‌توان از طریق آن، در تامین هزینه درمان 110 کودک سرطانی همراه بود. اتفاقی که به تنهایی نمی‌افتد و به همراهی همه نیاز دارد.

خدمات خانواده

این بخش از خدمات، مختص خانواده‌ها است! بزرگترها به خوبی می‌توانند از این خدمات برای فعالیت‌های مختلف استفاده کنند. گزینه قبض‌ها برای پرداخت قبض‌های مختلف طراحی شده است.

از گزینه «ارتباط با خانواده درسا»، می‌توان برای ارسال پیام و درخواست‌ها استفاده کرد. گزینه تنظیمات به منظور  حذف و اضافه کردن یک شماره موبایل یا شماره کارت‌های مختلف که در گزینه‌های دیگر زنگوله استفاده می‌شود، طراحی شده است. منوی «گزارش» هم لیست تراکنش‌هایی که داشته‌اید را نشان می‌دهد تا حساب فعالیت‌ها را داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]