اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970821327158898

نایب رییس هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا مطرح کرد

رفع دغدغه والدین از آسیب‌های فضای مجازی با بازارچه اندرویدی «درسا بازار»

کد: 13970821327158898

https://goo.gl/7w93Ju

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا ضمن اعلام آماری از برنامک‌های موجود در بازارچه اندرویدی «درسابازار» به قابلیت‌های آن اشاره و اظهار کرد: ارائه محتوای همسو با فرهنگ ایرانی و اسلامی و ارائه محتوای متناسب با سن کودک و نوجوان به عنوان دو شاخصه اصلی این بازارچه اندرویدی است.

رفع دغدغه والدین از آسیب های فضای مجازی با بازارچه اندرویدی "درسابازار"
رفع دغدغه والدین از آسیب‌های فضای مجازی با بازارچه اندرویدی «درسا بازار»

به گزارش روابط عمومی زیست بوم مجازی درسا، محمد طالبی در خصوص نسخه جدید بازارچه اندرویدی «درسابازار» گفت: این برنامه توانسته خود را به عنوان اولین و تنها اپ‌استور تخصصی حوزه کودک و نوجوان معرفی کند.

وی ادامه داد: مخاطبان اصلی این بازارچه مجازی، کودکان، والدین و تمامی خانواده‌هایی هستند که دغدغه دسترسی به محتوای پاک و سالم کودک در فضای مجازی را دارند.

به گفته مدیرکل ایمنى شبکه همراه اول، این گروه‌ها می‌توانند با خاطری آسوده برنامه‌های موجود در این بازارچه را دانلود و کاربری کنند و از دسترسی به محتواهای سالم و امنیت این برنامه‌ها مطمئن باشند.

نایب رییس هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا خاطر نشان کرد: درسا این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهد که برنامه‌های موجود در درسابازار به صورت مداوم از سوی کارشناسان و متخصصان مجموعه پایش شده و هرگونه مشکلات احتمالی در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌شود.

وی همچنین به رونمایی نسخه جدید درسابازار که در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کام صورت گرفت، گفت: خانواده درسا در رونمایی از این نسخه جدید سعی کرده تا با توجه به سلیقه و نیاز کاربران این برنامه که غالبا طیف کودک و نوجوان را تشکیل می‌دهد، رابط کاربری خود را ارتقا داده و با تصاویری چشم‌نواز از مخاطبان میزبانی کند.

طالبی تاکید کرد: علاوه بر نکات مطرح شده، در نسخه جدید این برنامه سعی شده برنامک‌های جدیدی به لیست بازی‌ها و برنامه‌های این مجموعه اضافه شود تا سبد محصولات عرضه شده در این بازارچه اندرویدی گسترده‌تر شود.

به گفته نایب رییس هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا، اکنون حدود 180 برنامک با موضوعات مختلف بازی و سرگرم‌کننده در درسابازار در دسترس کاربران قرار گرفته است و خانواده درسا مژده افزایش چشمگیر این برنامک‌ها تا پایان سال را می‌دهد.

طالبی در خصوص نحوه تعامل با درسانگارانی که به هر دلیلی موفق به تجاری سازی برنامک خود نشده و یا در تکمیل و عرضه برنامک خود با مشکل مواجه شده‌اند، نیز اظهار کرد: علاقه‌مندان و فعالان در عرصه برنامک اندرویدی کودک و نوجوان می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت، اطلاعات اولیه و مورد نیاز خود را ارائه کنند و خانواده درسا توسط کارشناسان مجرب آنها را بررسی کرده و در صورت عدم مغایرت با معیارهای مصوب در نظام نامه درسا، اقدام به تجاری‌سازی و یا عرضه بهتر آن محصول کند.

وی در ادامه اظهارات خود خاطر نشان کرد: ارائه محتوای همسو با فرهنگ ایرانی و اسلامی و ارائه محتوای متناسب با سن کودک و نوجوان به عنوان دو شاخصه اصلی این بازارچه اندرویدی است.

طالبی با اشاره به قابلیت‌ها و ویژگی‌های درسابازار گفت: علاوه بر مواردی که دغدغه والدین را مورد توجه قرار داده است، جذابیت‌هایی مانند افزایش تعداد فندق با تکان دادن تلفن همراه به شکل روزانه و شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلفی که در برنامه‌های تلویزیونی برگزار می‌شود و دسترسی به لینک نصب برنامه‌ها، بدون اینکه نیازی به ارسال کد آنها به صورت پیامکی باشد، از جمله ویژگی‌های این برنامه است.

وی همچنین به نحوه تعامل حوزه آموزش اعم از دانش آموزان و مربیان مدارس با درسابازار اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود برنامک‌های آموزشی مرتبط با دروس دانش آموزان در این بازار اندرویدی و لحاظ کردن این نکته که درسابازار یک مکان امن و ممیزی همراه با نظارت‌های از پیش صورت گرفته است، اولیا و مربیان می‌توانند بسیاری از برنامک‌های آن را با هدف بهبود و تقویت فرآیند آموزشی، به دانش آموزان پیشنهاد دهند.

نایب رییس هیات مدیره زیست بوم مجازی درسا در خصوص روش نصب نسخه جدید «درسابازار» گفت: علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند با ارسال کد 50 به سرشماره 3003 و یا لینک مستقیم http://2rsa.ir/dorsabazar.html و همچنین مراجعه به سایت www.dorsafamily.ir به این برنامه دسترسی پیدا کنند و از تجربه کاربری بازارچه اندرویدی تخصصی کودک و نوجوان لذت ببرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانواده درسا

زیست‌بوم مجازی درسا از اردیبهشت ماه سال 1393 با هدف ترویج «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» در بین کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. سرویس‌های اصلی درسا شامل: درسابازار (بازار اندرویدی کودک و نوجوان) دنیای درسا (برنامک نظارت والدین) درساگرد (جستجوگر ویژه نوجوان) پرسا (سامانه پرسش و پاسخ درباره فضای مجازی) سیم‎کارت درسا و اینترنت پاک است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]