اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970521310898549

دو راهکار طبیعی برای درمان رماتیسم

کد: 13970521310898549

https://goo.gl/X1udqy

، اصفهان , (اخبار رسمی): موادی که در دل طبیعت وجود دارند مانند ژل رویال و عسل طبیعی می توانند کمک بزرگی به درمان رماتیسم کنند.

دو راهکار  طبیعی برای درمان رماتیسم
درمان رماتیسم با عسل طبیعی

یکی از بهترین راهکار‌های درمان روماتیسم استفاده از موادی است که در دل طبیعت برای انسان وجود دارد!

درمان روماتیسم با عسل طبیعی

یکی از بهترین راهکار‌های درمان روماتیسم استفاده از موادی است که در دل طبیعت دارد، یکی از این شفا‌بخش‌های طبیعی، مهم‌ترین فرآورده‌ی زنبور عسل یعنی عسل طبیعی است. عسل‌طبیعی خاصیت‌های فراوانی دارد که به کاهش درد و التهابات مفصلی کمک شایانی می‌کند، از این رو بسیاری از اطبا از گذشته تاکنون برای درمان روماتیسم و کاهش درد از عسل طبیعی استفاده می‌کنند. برای استفاده از عسل طبیعی در راستای درمان روماتیسم باید به صروت روزانه و ناشتا عسل میل شود و یا اینکه برای کاهش درد و التهاب کمی عسل طبیعی روی پارچه‌ای تمیز مالیده و روی موضع مورد نظر قرار گیرد.

مصرف عسل نه تنها به درمان روماتیسم کمک می‌کند بلکه بدن را سم‌زدایی کرده و سلامتی را به افراد هدیه می‌دهد. از این رو عسل بهتر است در رژیم غذایی گنجانده شود.

ژل رویال و درمان روماتیسم

ژل رویال فرآورده‌ای است که تماماً در بدن زنبور عسل تولید شده و در کندو برای تغذیه لارو‌ها و زنبور ملکه کاربرد دارد. ژل رویال یا شاه انگبین، فرآورده‌ای پر خاصیت است که جزو مهم‌ترین محصولاتی است که زنبور عسل تولید می‌کند که می‌توان از آن در راستای بهبود امراضی همچون درد مفاصل و روماتیسم استفاده کرد. خاصیت ضد التهابی و تسکین‌دهنده موجود در ژل رویال، سبب کاهش درد، التهاب و در نهایت درمان روماتیسم خواهد شد. از این رو این محصول پر خاصیت را که یکی دیگر از شفا‌بخش های طبیعی است، می‌توان از فروشگاه‌های مجاز خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]