اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970524311768296

گزارشی از افتتاحیه فروش فوق العاده تابستان 97

گزارشی از مراسم افتتاحیه جشنواره فروش فوق العاده تابستان 97

کد: 13970524311768296

https://goo.gl/c1BxxH

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران، ارائه دهنده انواع لباس‌های زنانه ، مردانه و بچگانه در مدل‌های متنوع و به روز است که در تهران خیابان امام زاده حسن (ع) نبش خیابان لقمان حکیم واقع شده است.

گزارشی از مراسم افتتاحیه جشنواره فروش فوق العاده تابستان 97
جشنواره فروش فوق العاده تابستان 97

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان مراسم افتتاحیه فروش فوق‌العاده، 10 صبح، سه شنبه 23 مرداد ماه با حضور مردم انجام شد

گزارشی از مراسم افتتاحیه جشنواره فروش فوق العاده تابستان 97

فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران، ارائه‌دهنده انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه در مدل‌های متنوع و به روز است که در تهران خیابان امام زاده حسن (ع) نبش خیابان لقمان حکیم واقع شده است.

زمان برگزاری مراسم افتتاحیه

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان مراسم افتتاحیه فروش فوق‌العاده، 10 صبح، سه‌شنبه 23 مرداد ماه با حضور مردم انجام شد. متن حاضر شده گزارشی از افتتاحیه فروش فوق‌العاده تابستان 97 را به تصویر می‌کشد. با ما همراه باشید.

استقبال بی نظیر مشتریان از مراسم

زمان دقیق فروش فوق‌العاده چند روز قبل از شروع جشنواره از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی اعلام شده بود. از این رو مشتریان فروشگاه پوشاک ایرانیان قبل از ساعت 10 صبح، جلوی درب ورودی فروشگاه برای مراسم افتتاحیه آماده بودند.

علاوه بر این تمامی پرسنل برای خوشامدگویی به مشتریان در طبقه همکف (سالن مانتو) حاضر شده و از آنها استقبال کردند.

حضور کودکان در افتتاحیه جشنواره تابستانی

به دلیل قدم پر  خیر و برکت کودکان، این مراسم با حضور این کوچولوها افتتاح و به تعداد 5 نفر از آنها کارت‌های هدیه تقدیم شد.

اهدا کارت هدیه به خرید اولی‌ها

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان علاوه بر ارائه خدمات مربوط به امور مشتریان از جمله:

- ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف های 10 درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج (لازم به ذکر است تعداد مشتریان دارای اشتراک، 418 هزار نفر است).

- اهدا کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد.

به تعداد 5 نفر از افرادی که اولین خرید را از فروشگاه انجام دادند، کارت‌های هدیه تقدیم کرد.

مشتریان می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان علاوه بر بهره‌گیری از خدمات این واحد از تخفیف‌های 20 درصدی جشنواره نیز استفاده کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه به آدرس www.iraniansc.ir مراجعه کنند و یا به  آی دی تلگرام و سروش http://www.t.me/iranisc مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی