اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312859605

رونمایی از سایت مجله دلتا با هدف ارائه اخبار و دانستنی‌های ملکی

کد: 13970601312859605

https://goo.gl/CcEeDc

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف اخبار و دانستنی‌های ملکی و و انتشار اخبار روز ملکی، از سایت مجله دلتا به آدرس https://delta.ir/mag در تاریخ 30 آذرماه 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت مجله دلتا با هدف اخبار و دانستنی های ملکی
رونمایی از سایت مجله دلتا با هدف ارائه اخبار و دانستنی‌های ملکی

به گزارش مجله دلتا، سایت این مجله که یک سایت خبری در زمینه ملکی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد اخبار و دانستنی‌های ملکی و انتشار اخبار روز ملکی را تسهیل کند.

محمد تقوی، مدیر عامل مجله دلتا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «اطلاعات مفید پیرامون ملک و خبرهای حقوقی و اقتصادی املاک جزو ضروریات خرید خانه است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «از جمله بخش‌های این سایت می‌توان به بخش‌های گردشگری، نبض بازار، حقوقی و معماری اشاره کرد.»

گفتنی است مجله دلتا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه مطالب به روز حوزه ملکی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مجله دلتا به آدرس https://delta.ir/mag مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان