اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980506389619605

برای خرید آپارتمان در شمال غرب تهران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کد: 13980506389619605

http://bit.ly/2SNRzsy

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که تمایل به خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران دارند بهتر است در ابتدا اطلاعاتی در مورد این منطقه داشته باشند. مناطق شمال غربی تهران شامل محله‌های شمالی منطقه 2 و بخش‌های عمده‌ای از منطقه 5 است. شکل‎گیری این مناطق را می‌توان ناشی از گسترش جوامع شهری در چند دهه گذشته دانست.

خرید آپارتمان ارزان تهران
برای خرید آپارتمان در شمال غرب تهران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

این مناطق در افکار عمومی با عنوان «تهران جدید» شناخته می‌شوند. البته صرف نظر از مناطق مرکزی که تهران قدیم و تاریخی را در خود جای داده، کلیه مناطق پیرامونی شهر را می‌توان با عبارت «تهران جدید» نام برد.

بدیهی است که خرید آپارتمان در این مناطق برای کسانی که حدود 500 الی 700 میلیون تومان پول نقد دارند، در اولویت است؛ چراکه ضمن برخورداری از یک بافت نوساز شهری، از مواهبی همچون هوای پاک و فضای سبز گسترده نیز بهره‌مند می‌شوند.

عمده‎ترین کاربری منطقه شمال غرب تهران که بیشتر مناطق 2 و 5 را پوشش می‌دهد، کاربری‌های مسکونی، بزرگراه‌ها و مجموعه‌ای از پارک‌ها و فضاهای سبز است.

افراد می‌توانند با خرید آپارتمان در شمال غرب تهران، لذت زندگی در هوای پاک را تجربه کنند.

رشته کوه البرز در شمال تهران، مهم‎ترین عنصر طبیعی این منطقه است. دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز، به دو منطقه فرحزاد و درکه می‌رسد که سال‌ها است برای اهالی پایتخت به‌عنوان ناحیه‌ای خوش آب و هوا و ییلاقی شناخته می‌شود.

دیگر عناصر طبیعی منطقه شامل مسیرهای درکه و فرحزاد، تپه‌های شمال کوی نصر، فضاهای سبزی همچون پارک پردیسان و باغ‌های طرشت است.

ایده‌های جالبی در ساخت‎وساز آپارتمان‌های منطقه 2 تهران اعمال شده است. با عملیاتی کردن این ایده‌ها، هم‎اکنون خانه‌هایی بسیار زیبا در این محدوده ساخته شده‌اند. رویکرد جدید ساختمان‎سازی در این منطقه، انگیزه خریداران برای خرید آپارتمان ارزان در شمال غربی تهران را دوچندان می‌کند.

همچنین این منطقه به علت نزدیکی به چند بزرگراه، از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است و ساکنان به راحتی به وسایل نقلیه عمومی همچون خطوط BRT، خطوط اتوبوس رانی محلی و مترو دسترسی دارند.

منطقه 5 تهران هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به ارتفاعات شمال تهران، از شرق به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی، از جنوب به جاده مخصوص کرج و از غرب به مسیل کن منتهی می‌شود. این منطقه در گذشته جزو محدوده روستاهای سرسبز این ناحیه از تهران محسوب می‌شد. اکنون نیز با وجود تغییرات بسیار در بافت این ناحیه، همچنان دارای آب و هوای مناسبی است. نزدیکی به دامنه‌های جنوبی البرز و حالت کوهپایه‌ای این منطقه می‌تواند دلیلی مهم برای خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران باشد.

قسمت اعظم منطقه در اثر رشد سریع ساخت‎وساز به صورت شتابان و یک‌باره شکل گرفته است. ساخت قسمت‌های قدیمی منطقه نیز که حاشیه خیابان آزادی را شامل می‌شوند، به اوایل دهه 40 برمی‌گردد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دلتا به آدرس delta.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان