اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980215365739605

4 ایده برای دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب

کد: 13980215365739605

http://bit.ly/2Y6tYVx

، تهران , (اخبار رسمی): آیا تاکنون به روش‎های خلاقانه‎ی موجود برای تفکیک خانه‎های فِلَت فکر کرده‎اید؟

4 ایده برای دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب
4 ایده برای دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب

برخی از خانه‎های کم متراژ یا آپارتمان‎هایی که به صورت فِلَت ساخته شده‎اند اتاق خواب ندارند؛ بنابراین صاحب‎خانه‎ها با یک خانه‎ی مسطح روبه‎رو هستند که خودشان باید برای تفکیک فضا و دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب خود، فکری کنند.

چیدمان این خانه‎ها کمی سخت است و اغلب مردم برای تفکیک فضا و دکوراسیون داخلی چنین خانه‎هایی دچار مشکل می‎شوند، زیرا در نبود اتاق خواب، بخش‎های مختلف خانه در هم ادغام شده و چیدمان آن دچار مشکل می‎شود.

اما طراحی این خانه‎ها آن چنان هم که به نظر می‎رسد سخت نیست، بلکه در اولین قدم برای طراحی دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب، نیاز به استفاده از ایده‎های مختلف و کاربردی برای جداسازی فضاها با کاربردهای متفاوت است.

در ادامه راه‎هایی برای تقسیم بندی و دکوراسیون خانه‎های بدون اتاق ارائه شده است.

استفاده از پارتیشن‎ها یکی از راه‎های عاقلانه و منطقی در تفکیک محیط خانه است. پارتیشن‎ها انواع گوناگونی دارند که در بخش‎های مختلف خانه با توجه به سبک دکوراسیون موجود می‎توان از آنها استفاده کرد.

- پارتیشن شیشه‌ای

یکی از راه‎های خلاقانه برای ایجاد اتاق خواب در خانه‎های مسطح یا به اصطلاح فِلَت، استفاده از پارتیشن‎های شیشه‎ای است.

 یکی از ویژگی‎های مهمی که این پارتیشن‎ها دارند این است که بدون اِشغال فضا در محیط، فضای خانه را تفکیک می‎کنند و مانع عبور نور و روشنایی نمی‎شوند. این نوع جداکننده‎ها مخصوصاً برای خانه‎هایی که متراژ خیلی کمی دارند مناسب است.

- دَرِ کشویی

گاهی برای جدا کردن فضاهای مختلف خانه در آپارتمان‎های فلت می‎توان از دیوارهای کشویی که غالبا از جنس (ام.دی.اف) ساخته می‎شوند، استفاده کرد. این دیوارهای ورقه‎ای نیز همچون پارتیشن‎های شیشه‎ای جای خاصی را اِشغال نمی‎کنند و تنها با تعبیه‎ی چند باکس ریلی باریک می‎توان آنها را نصب کرد.

با استفاده از این تکنیک می‎توان در مواقع نیاز دَرِ کشویی ما بین اتاق خواب و نشیمن‎ را بست و علاوه بر تفکیک فضا به مرتب دیده شدن خانه‎ کمک کرد.

- دست سازه‌های چوبی

انسان‎های خلاق همیشه ایده‎های خوبی برای رفع مشکلات احتمالی دارند. یکی از روش‎های خلاقانه‎ای که هزینه کمی هم دارد، ساخت دست سازه‎های چوبی است. این دست سازه‎های چوبی تنها نیاز به مهارت شما دارند و بعد از ساخته شدن به راحتی در بخش مورد نظر نصب می‎شوند.

می‌توان با کنار هم گذاشتن چوب‎ها، پارتیشن دست ساز خود را ساخت و سرانجام با نصب تابلو یا سایر اشیا دکوراتیو، دیوار مورد نظر را قرار داد.

- استفاده از پرده در دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب

استفاده از پرده در خانه به عنوان یک عامل جداکننده از گذشته‎های دور در خانه‎های ایرانی مرسوم بوده است. پرده غالباً نقش پوشاننده‎گی دارد و اکثر مردم از آن برای پوشاندن پنجره‎های خود استفاده می‎کنند. اما با الهام از اندیشه‎ی گذشتگان می‎توان از این پارچه‎ها برای جدا کردن فضای اتاق خواب با نشیمن در آپارتمان‎های فلت و دکوراسیون منزل بدون اتاق خواب استفاده کرد.

این شیوه تقریباً جزو ارزان‎ترین و در دسترس‎ترین روش‎های موجود برای تفکیک فضا است.

ع‍‌لاقه مندان می‌توانند برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون به سایت مجله دلتا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل