اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980218366599605

جدیدترین موقعیت‌های خرید خانه در نیاوران

کد: 13980218366599605

http://bit.ly/2YixlbZ

، تهران , (اخبار رسمی): خیابان نیاوران یکی از مناطق پر‎طرفدار تهران برای خرید خانه محسوب می‎شود.

جدیدترین موقعیت های خرید خانه در نیاوران
جدیدترین موقعیت‌های خرید خانه در نیاوران

داشتن خانه حق تمامی انسان‎های یک سرزمین است، اما در طول جغرافیای هر کشوری مناطق و محدوده‎هایی وجود دارد که جاذبه‎ی خرید خانه در آنها بیشتر است، مانند خرید خانه در نیاوران که شاید جذابیت بیشتری نسبت به سایر مناطق داشته باشد. نیاوران یکی از مناطق مرفه نشین شمال تهران است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز واقع شده است. این منطقه به لحاظ بافت شهری دارای شرایط بسیار مطلوبی است که توانسته اغلب نیازهای ساکنین خود در بخش‌های مختلف را مرتفع سازد. موقعیت‌های خرید و رهن و اجاره خانه در نیاوران به وفور یافت می‎شود.

موقعیت جغرافیایی

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت منطقه 1 شهرداری تهران، این منطقه در بلندای تهران و با وسعتی حدود 49.6 کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری، بیش از 487 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده در آینده‎ای نزدیک جمعیت این منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.

می‌توان با خرید آپارتمان در منطقه 1 و محله نیاوران علاوه بر بهره‎مندی از آب و هوای مطلوب این منطقه، از امکانات شهری و ویژگی‎های ممتاز این محدوده نیز استفاده کرد.

موقعیت تاریخی

نیاوران در گذشته منطقه‎ای پر از نیزار بوده و اهالی برای جمع آوری نِی به این محدوده مراجعه می‎کردند، به همین دلیل در برخی از منابع تاریخی نام این محدوده را «نی آوران» خوانده‎اند که بعدها در گذر زمان به نیاوران تغییر یافته است.

مراکز تفریحی و فرهنگی

از مهم‎ترین ویژگی‎های این منطقه می‎توان به وجود کاخ، موزه و گالری نیاوران، پارک نیاوران، تکیه نیاوران، ساختمان اصلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، ورزشگاه شهدای نیاوران و مراکز تفریحی و تاریخی اشاره کرد که توانسته است جاذبه‎ی گرشگری خوبی را برای پایتخت و محیط خوبی را برای زندگی و خرید خانه در نیاوران به ارمغان آورد.

هزینه خرید خانه در نیاوران

یک واحد 285 متری در همکف با 4 اتاق و 11 سال ساخت که دارای پارکینگ، انباری و آسانسور باشد، چیزی حدود هفت میلیارد و 800 میلیون تومان است. همچنین قیمت یک واحد 190 متری در طبقه 7 که نوساز است و 3 اتاق دارد، چیزی حدود هفت میلیارد و ششصد میلیون تومان اعلام شده است. این واحد دارای پارکینگ، انباری و آسانسور است.

برای خرید یک واحد 157 متری در طبقه اول با 2 اتاق که 12 سال ساخت است و پارکینگ و انباری هم دارد باید سه میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان