اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980210364559605

4 نکته کلیدی برای دکوراسیون اتاق پسرانه

کد: 13980210364559605

http://bit.ly/2JaN2xs

، تهران , (اخبار رسمی): اتاق کودک و طریقه‎ی چیدمان آن از ابعاد بسیاری مهم و حائز اهمیت است. یکی از این نکات بسیار مهم که در طراحی داخلی اتاق کودکان باید به آن دقت کرد، توجه به ویژگی‎های جنسیتی و علاقه‎مندهای آنان است.

4 نکته کلیدی برای دکوراسیون اتاق پسرانه
4 نکته کلیدی برای دکوراسیون اتاق پسرانه

برای دکوراسیون اتاق پسرانه چه کار باید کرد؟ اتاق کودک و طریقه‎ی چیدمان آن از ابعاد بسیاری مهم و حائز اهمیت است. یکی از این نکات بسیار مهم که در طراحی داخلی اتاق کودکان باید به آن دقت کرد، توجه به ویژگی‎های جنسیتی و علاقه‎مندهای آنان است.

کودکان در اتاقی که به سلیقه خودشان چیده شده احساس استقلال بیشتری می‎کنند و اختصاص همین فضا باعث می‎شود که از همان سنین پایین حس مسئولیت‌ پذیری بیشتری را تجربه کنند. زیرا موظف هستند که نظم و آرامش اتاق‎شان را حفظ کرده و در مرتب نگه داشتن آن کوشا باشند.

رنگ در دکوراسیون اتاق پسرانه

رنگ از عوامل مهم و تاثیرگذار در طراحی و دکوراسیون اتاق پسرانه است. رنگ اتاق تاثیر زیادی روی روحیه افراد، مخصوصاً کودکان و نوجوانان دارد؛ بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ اتاق پسرانه حساسیت لازم به خرج داده شود.

برای موفقیت در این کار دو راه پیش رو است. اول اینکه به علایق و سلیقه فرزند توجه شود و دوم اینکه از صاحب نظران، کارشناسان طراحی داخلی و روانشناسان کودک برای انتخاب بهترین رنگ کمک گرفته شود.

فضایی برای مطالعه

همه تلاش می‎کنند تا فرزندان کتاب‎خوان و باسواد تربیت کنند و مطمئناً یکی از راه‎های اصولی و درستِ رسیدن به این هدف ایجاد محیطی برای مطالعه کودکان و نوجوانان است.

برای این کار لازم نیست که اتاق فرزند متراژ بالایی داشته باشد. بلکه با صرف اندکی خلاقیت می‎توان حتی در محیط‎های کوچک نیز فضایی را برای مطالعه آنها به وجود آورد.

تزیین اتاق

یکی از راه‎های ساده، اما بسیار زیبا برای طراحی اتاق پسرانه، استفاده از دست ساخته‎ها است. در این روش می‎توان با الهام از طرح‎های موجود یا ایده‎های کودکان و چند وسیله‎ی ساده مانند کاغذهای رنگی، طرح مورد علاقه کودک‎ را درست کرده و روی دیوار اتاق او نصب کرد.

این کار علاوه بر ایجاد زیبایی به کودک می‎آموزد که چطور می‎توان از مواد ساده و یا حتی دور ریختنی کاردستی‎های هنرمندانه درست کرد.

طراحی متناسب با نیازها

طراحی اتاق کودک و نوجوان باید اصولی و متناسب با نیازها و ویژگی‎های آنان باشد. این کار باعث می‎شود تا فرزند در فضای اتاق احساس آرامش و شادابی بیشتری داشته باشد. همچنین تطابق رنگ‎های موجود در دکوراسیون و طرح وسایل چیده شده در اتاق پسرانه جزو نکات مهمی هستند که باید در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودکان مورد توجه قرار گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل