اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980215365749605

بهترین موقعیت‌های رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه

کد: 13980215365749605

http://bit.ly/2Y5rExZ

، تهران , (اخبار رسمی): قیطریه یکی از محله‎های مرفه‎نشین تهران است که با امکانات مناسب شهری، موقعیت مناسبی را برای رهن و اجاره املاک به وجود آورده است.

بهترین موقعیت های رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه(+جدول)
بهترین موقعیت‌های رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه

قیطریه یکی از محله‎های مرفه‎نشین تهران است که با امکانات مناسب شهری، موقعیت مناسبی را برای رهن و اجاره املاک به وجود آورده است.

اگر به دنبال رهن و اجاره آپارتمان دریک منطقه خوش آب و هوا هستید، حتما سری به خانه‎های این منطقه از تهران بزنید. در این گزارش بهترین موقعیت‎های رهن و اجاره آپارتمان در قیطریه معرفی می‌شوند.

به گزارش مجله دلتا، این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت است که از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های شهید چمران و آیت‌الله صدر و از شرق به جاده لشکرک و پارک جنگلی قوچک محدود می‌شود.

به گزارش برخی از منابع، این منطقه از تهران با وسعتی حدود 49.6 کیلومترمربع بر اساس داده‎های آماری بیش از 487 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است. این در حالی است که انبوه ساختمان‎های آماده‎ی تحویل در آینده‎ی نزدیک، جمعیت منطقه را به مرز 500 هزار نفر خواهد رساند.

با این اوصاف بر اساس ساخت و سازهای خوبی که در این منطقه به‎وجود آمده، خانه‎های مناسب برای رهن و اجاره آپارتمان در محله‎های اصیلی مانند قیطریه، چیذر، اقدسیه، فرمانیه و…به راحتی پیدا می‎شود و می‎توان با رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه علاوه بر بهره‎مندی از آب و هوای خوب، از ویژگی‎های محلی مناسب این مناطق نیز بهره‎مند شد.

بررسی امکانات منطقه قیطریه

این منطقه از تهران دارای پارک‎ها و بوستان‎های متعددی است که از جمله‎ی مهمترین آنها می‎توان به بوستان قیطریه اشاره کرد. این پارک دارای مساحتی بالغ بر ۱۰۳٬۰۰۰ متر مربع است و فرهنگسرای ملل را در دل خود جا داده است. این فرهنگسرا که در وسط بوستان قیطریه واقع شده از سال 1373 فعالیت خود را آغاز کرده و محیط فرهنگی و هنری مناسبی را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است. همچنین این مرکز دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه، نگارخانه، سالن همایش و کلاس‎های آموزشی مختلف است.

هزینه رهن و اجاره خانه و آپارتمان در قیطریه

ودیعه 60,000,000 تومانی و اجاره 5,000,000 تومانی برای اجاره یک واحد آپارتمان در منطقه قیطریه با 95 متر زیربنا، 2 اتاق خواب که 4 سال ساخت است و دارای پارکینگ، انباری، آسانسور است، نیاز است.

همچنین برای خانه‌ای دیگر با 75 متر زیربنا و 2 اتاق که پنج سال ساخت است و در طبقه یک قرار دارد، 45,000,000 تومان ودیعه و 4,200,000 تومان اجاره در نظر گرفته شده است. از امکانات این واحد می‌توان پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد.

ودیعه 100,000,000 تومانی و اجاره 4,000,000 تومانی برای داشتن یک واحد آپارتمان در طبقه 3 با 100 متر زیربنا، 2 اتاق خواب که 12 سال ساخت است و دارای پارکینگ، انباری، آسانسور است، نیاز است. این واحد همچنین دارای انباری و آسانسور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان