اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980218366589605

ایده‌هایی برای دکوراسیون تابستانی

کد: 13980218366589605

http://bit.ly/2Yfzjtz

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه برای داشتن دکوراسیونی متفاوت نیاز به صرف هزینه‌های بالا نیست. بلکه گاهی اوقات تنها با تکیه بر خلاقیت، می‎توان خانه را به بهترین شکل ممکن چید.

ایده هایی برای دکوراسیون تابستانی
ایده‌هایی برای دکوراسیون تابستانی

با سپری شدن نیمی از فصل بهار کم‎کم به روزهای گرم تابستان فرا می‌رسد. فصلی که از سرشار ازرنگ‎های شاد است و بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سرد زمستان، استفاده از گرمای خورشید لطف دیگری دارد.

اما شاید شروع این فصل بتواند بهانه‎ خوبی برای داشتن دکوراسیون تابستانی باشد. تغییر دکوراسیون در ایام مختلف سال، علاوه بر ایجاد تنوع در محیط زندگی، می‎تواند شادابی و نشاط را به خانه‎ها هدیه دهد. پس خالی از لطف نیست که با بهره‎گیری از رنگ‎ها و اِلمان‎های تابستانه افراد خانه‎ خود را تغییر دهند.

در وهله اول برای داشتن دکوراسیون تابستانی باید لیستی از نیازها و هزینه‎های مصرفی‎ خود را تهیه کرد. در این گزارش نیز ایده‎های جالبی گفته خواهد شد.

نصب تابلو

گاهی اوقات برای ایجاد تغییرات در خانه نیاز به صرف هزینه‎های بالا نیست، بلکه با استفاده از ترفندهایی ساده، می‎توان به جذابیت مد نظر دست پیدا کرد.

یکی از این ایده‎های ساده، اما کاربردی نصب تابلو است. تابلوهای رنگیِ نصب شده روی دیوار می‎توانند خانه را از وضعیت یک‌نواخت خود خارج کرده و رنگ و بوی بی‎مثالی را به خانه‎ها هدیه دهند.

گل‌ها

استفاده از گل‎های طبیعی علاوه بر خوش بو کردن خانه به شاداب شدن فضای زندگی نیز کمک می‎کند. با نزدیک شدن ایام تابستان، تنوع گیاهان و گل‎های موجود در طبیعت نیز بیش‌تر می‎شود و این خود عاملی مهم برای تزیین خانه با گل‎های طبیعی و داشتن دکوراسیون تابستانی است.

هنر دست کودکان

استفاده از آثار دست‌ساز یا نقاشی کودکان از دو جنبه مهم و حائز اهمیت است. اول این‌که می‎تواند دکوراسیون تابستانی افراد را کامل کند و دوم این‌که در بالا بردن اعتماد به نفس کودکان نقش مهمی دارد.

رنگ های شاد

رنگ‎ها تاثیرات روانی بسیاری دارند، تا جایی که استفاده از رنگ‎های گرم و شاد می‎تواند در بهبود روحیه و حال انسان‎ها نقش بسیار مهمی را بازی کند.

علاوه بر این با انتخاب رنگ‎ها و به کار بردن آن‌ها در خانه‎ می‎توان با کم‌ترین هزینه، دکوراسیون خانه‎ خود را عوض کرد برای مثال افراد می‎توانند صندلی مطالعه‎ خود را با یک روکش قرمز یا با پارچه‎های گل‎دار نو کنند. همین تغییر کوچک و ساده می‎تواند جلوه‎ای تابستانه به خانه افراد ببخشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل