اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980507389779605

خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان

کد: 13980507389779605

http://bit.ly/2SOVrJN

، تهران , (اخبار رسمی): فروش خانه و خرید آپارتمان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود انجام دهد، به همین دلیل در ادامه راهنمایی‌هایی برای افرادی ارائه شده که قصد دارند با مبلغی کمتر از 500 میلیون خانه بخرند.

خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان پول نقد!
خرید خانه در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان

گاهی برای خرید خانه در تهران باید زمان بسیاری را صرف کرد. زیرا این نوع خرید از آن دسته خریدهایی است که قبل از انتخاب بایستی تمامی جوانب مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد. از جنبه‌هایی همچون موقعیت جغرافیایی، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی همچون BRT و خطوط مترو، میزان دسترسی به فضای سبز، مراکز آموزشی، تفریحی و …

بررسی نکردن چنین مواردی قبل از خرید ملک، بعدها می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را ایجاد کند. با توجه به این موارد می‌توان خانه‌ای را براساس علایق و نیازهای موجود خرید و زندگی آرامی داشت.

خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران چه مزیت‌هایی دارد؟

به گزارش مجله دلتا، منطقه 4 تهران که در قسمت شمال شرقی این شهر واقع شده جزو مناطقی است که از نظر  امکانات عمومی نمره قابل قبولی دارد.

از جمله مهمترین این امکانات می‌توان به مواردی همچون مراکز تفریحی و فضاهای سبز آن اشاره کرد. این منطقه با بیش از 25 بوستان از شرایط خوبی به لحاظ پوشش گیاهی و درختان برخوردار است. بوستان‌های پامچال، شادی و پیامبر اعظم (ص) از این جمله‌اند.

داشتن فضای سبز و بوستان‌های متنوع در این منطقه می‌تواند یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید خانه باشد. زیرا با وجود چنین فضایی مشکلات حاصل شده از بابت زندگی آپارتمانی و عدم دسترسی کودکان و افراد سالخورده به هوای آزاد مرتفع می‌شود و می‌توان از هوای سالم بهره‌مند شد.

همچنین وجود چنین بوستان‌هایی در گذران اوقات فراغت و تفریح کودکان، افراد سالمند و خانواده های آنها بسیار مفید است، پس با توجه به این ویژگی، خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

مراکز خرید محله‌های منطقه 4

بخش‌هایی از محله‌ی تهرانپارس و محله رسالت که جزو محله‌های وسیع منطقه 4 تهران هستند در منطقه 4 قرار دارند و دارای مراکز خرید بی‌شماری هستند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجتمع تجاری سپید، مجتمع تجاری و اداری پارسیان، مجتمع چند منظوره یاس شرق، مجتمع تجاری شاپرک، مجتمع تجاری نارسیس، مجتمع تجاری دنیای نور در رسالت، مرکز خرید سون سنتر در منطقه هفت حوض، مجتمع تجاری تیراژه 2 جنب متروی شهید مدنی، مجتمع تجاری شاپرک در بزرگراه رسالت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و جستجوی املاک و مشاهده‌ی آپارتمان‌های موجود برای خرید خانه در تهران می‌توانند به وب سایت ملکی دلتا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان