اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980210364569605

3 تکنیک طلایی برای نصب پرده

کد: 13980210364569605

http://bit.ly/2GTmm2J

، تهران , (اخبار رسمی): پرده یکی از وسیله‎های مهم و پرکاربرد خانه است که انواع مختلفی دارد و در تمام بخش‎های منزل از آن استفاده می‌شود.

3 تکنیک طلایی برای نصب پرده
3 تکنیک طلایی برای نصب پرده

خانه‎ای که در آن پرده‎ وجود ندارد دائما اشعه‎های خورشید با گرمای مداوم خود خانه را احاطه می‎کنند. مطمئناً زندگی در چنین شرایطی برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا است، زیرا در این شرایط علاوه بر ایجاد گرما و تابش نور شدید عمر مبلمان و وسایل خانه نیز کمتر می‎شود.

در این مطلب روش‎های خلاقانه نصب پرده بیان شده است تا افراد با آن آشنا شوند. یادگیری این فنون باعث می‎شود که پرده‎های خانه‎ متفاوت‎تر دیده شده و کارآیی بهتری داشته باشد.

ترفند اول

استفاده از شیوه آویزان کردن پرده به شکلی که در تصویر است باعث می‎شود که افراد بتوانند میزان نور ورودی به خانه را کنترل کرده و به بهترین شکل ممکن، فضایی امن و راحت را برای خود ایجاد کنند.

در این تکنیک بر خلاف شیوه‎های رایج نصب، پرده‎ها به‎صورت عمودی و کاملا ساده آویزان می‎شوند و از ورود نور به داخل خانه جلوگیری نمی‎کنند. همچنین با وجود پرده‎های ضخیمی که روی پرده اصلی نصب شده دیگر نیازی به استفاده از شیشه‎های مات نیست، زیرا به راحتی با کشیدن پرده‎ها و پر کردن حدفاصل آن‌ها با هم، می‎توان حریم خصوصی خانه را حفظ کرد.

ترفند دوم

شیوه دیگری که از آن می‎توان برای آویزان کردن پرده‎های خود استفاده کرد، به کارگیری اشکال هندسی است. با مورب آویزان کردن پرده‎ها افراد می‎توانند از شیوه‎های یکنواخت دوری کرده و به سرزنده بودن محیط خانه‎ کمک کنند. همچنین استفاده از این تکنیک برای خانه‎هایی که دیوار مسطح ندارند بسیار مناسب است. 

ترفند سوم

ایده‎ی دیگر برای نصب پرده، انتخاب رنگ‎های برجسته است. استفاده از رنگ‎های شاد و پویا به جذابیت خانه می‎افزاید. اغلب افراد به استفاده از پرده‎های ساده با رنگ‎های تیره عادت کرده‎اند، اما با انتخاب‎های جسورانه می‎توان فضای زندگی‎ را به کلی دگرگون کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل