اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970610314089605

وام مسکن بدون سپرده تا پایان تابستان پرداخت می‌شود

کد: 13970610314089605

https://goo.gl/jvVvHx

، تهران , (اخبار رسمی): وام مسکن بدون سپرده و بدون نیاز به خرید اوراق مسکن تا پایان تابستان پرداخت می‌شود. به منظور افزایش توان مالی خریداران و تقویت بخش تقاضا و همچنین ترغیب خریداران ملک به تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، پرداخت وام مسکن بدون سپرده، تا پایان شهریور ماه امسال ادامه خواهد یافت.

وام مسکن بدون سپرده تا پایان تابستان پرداخت می‌شود
وام مسکن بدون سپرده تا پایان تابستان پرداخت می‌شود

وام مسکن بدون سپرده و بدون نیاز به خرید اوراق مسکن تا پایان تابستان پرداخت می‌شود.

مدیر اموراعتباری بانک مسکن با اعلام این خبرگفت: به منظور افزایش توان مالی خریداران و تقویت بخش تقاضا و همچنین ترغیب خرید خانه به استفاده از تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، پرداخت وام مسکن بدون سپرده ، تا پایان شهریور ماه امسال ادامه خواهد یافت.

به گزارش مجله دلتا به نقل از ایسنا ، محمد حسن علمداری گفت : هم اکنون سقف تسهیلات از محل اوراق مسکن برای مجردها ۶۰، ۵۰ و ۴۰ میلیون تومان به ترتیب در تهران، مراکز استان و شهرهای بزرگ و همچنین سایر شهرها و برای زوج ها نیز ۱۰۰، ۸۰ و ۶۰ میلیون تومان به همان ترتیب یاد شده است. این در حالی است که با تمدید پرداخت وام خرید مسکن بدون سپرده، برای متقاضیان سقف تسهیلات قابل پرداخت از محل اوراق در هر یک از حالات اعلام شده، امکان استفاده از تسهیلات بدون سپرده و بدون نیاز به خرید اوراق نیز با سقف‌های مشخص فراهم است. البته وام مسکن بدون سپرده در صورتی تعلق می‌گیرد که متقاضی، سقف تسهیلات اوراق را دریافت کند و چنانچه تسهیلات دریافتی از محل اوراق، از سقف مصوب در هر شهر، کمتر باشد، تسهیلات بدون سپرده به وی تعلق نمی­‌گیرد.

به گفته علمداری، با تمدید مهلت پرداخت این نوع تسهیلات، به مجرد ها ۱۰ میلیون و به زوج‌ها ۲۰ میلیون تومان (شامل دو فقره تسهیلات ۱۰ میلیونی به هر یک از زوج‌ها) به متقاضیان پرداخت می‌شود که نیازی به خرید اوراق هم ندارند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه این تسهیلات صرفا به متقاضیان دریافت تسهیلات از محل اوراق و در صورت تمایل آنها قابل پرداخت است، افزود: با توجه به اینکه امکان پرداخت یک فقره جعاله ۲۰ میلیون تومانی به دریافت کنندگان تسهیلات‌ مسکن از گذشته وجود داشته و هنوز هم این تسهیلات پرداخت می‌شود، هم اکنون مجموع سقف تسهیلات ترکیبی مسکن از محل اوراق برای زوج‌ها ۱۴۰، ۱۲۰ و ۱۰۰ میلیون و برای مجردها ،۹۰، ۸۰ و ۷۰ میلیون تومان در سه گروه شهری افزایش یافته است. این سقف ترکیبی شامل تسهیلات اوراق، تسهیلات بدون سپرده و همچنین تسهیلات جعاله است.

علمداری با بیان اینکه این تسهیلات به متقاضیانی که تا پایان شهریور ماه تشکیل پرونده دهند اعطا خواهد شد، در عین حال تاکید کرد: در صورتی که تسهیلات درخواستی از محل اوراق، به لحاظ مبلغ، کمتر از سقف‌های قابل پرداخت باشد یا این که به ‌رغم استفاده از سقف، بخشی از تسهیلات از محل دیگری پرداخت شده یا بدهی قبلی باشد، در این صورت پرداخت تسهیلات بدون سپرده به فرد متقاضی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سود تسهیلات از محل اوراق و نیز تسهیلات جعاله که آن هم با خرید اوراق پرداخت می‌شود، ۵/۱۷ درصد است، افزود: این در حالی است که سود این تسهیلات بدون سپرده ۱۸ درصد تعیین شده است. در ضمن مدت بازپرداخت تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن همچون جعاله، پنج سال تعیین شده و اقساط ماهانه هر یک از تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی برای مجرد ها یا برای هر یک از زوج ها ، حدود ۲۵۴ هزار تومان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان