اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970619315548867

آنچه که در هنگام خرید دستگاه جوجه‌کشی خانگی باید بدانید

فوت‌ و‎‌ فن‌های خرید دستگاه جوجه‌کشی خانگی

کد: 13970619315548867

https://goo.gl/Evo4Qx

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه دستگاه‌های جوجه کشی خانگی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در انواع مدل‌های پیشرفته طراحی و ساخته می‌شوند. چند کارخانه با برند معتبر در کشور ایران به عنوان پرچم‌داران تولیدکننده دستگاه‌های جوجه کشی اتومات و پیشرفته فعالیت می‌کنند.

فوت و فن های خرید دستگاه جوجه کشی خانگی
فوت‌ و‎‌ فن‌های خرید دستگاه جوجه‌کشی خانگی

در این مقاله سعی شده به تحلیل انواع برندهای دستگاه جوجه‌کشی پرداخته شود.

کاربرد دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه‌های جوجه کشی خانگی کاربردهای بسیار زیادی دارند. این دستگاه‌ها در  سایز و ظرفیت‌های مناسب طراحی و تولید می‌شوند. دستگاه‌هایی که ساخت کارخانه‌های معتبر و معروف هستند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اتوماتیک هستند. کسانی که قصد فعالیت در خانه، پارکینگ یا در کل محیط کوچک را دارند از این دستگاه‌ها بهره می‌برند. همچنین برای جوجه‌کشی از پرنده‌های زینتی و برخی پرنده‌های خاص از دستگاه‌های جوجه کشی خانگی استفاده می‌کنند.

از دستگاه‌هایی که دقت بسیار بالا داشته و از آپشن‌های لازم برخوردار هستند در لابراتوار استفاده می‌شوند.

گزینه‌های دستگاه‌های جوجه کشی ارزان و خانگی

افرادی که در زمینه جوجه کشی از تجربه کافی برخوردار نبوده یا اصلاً تجربه ندارند باید به تهیه دستگاه‌هایی بپردازند که سیستم انتخاب پرنده، سیستم روزشمار و سخنگو دارند.

سیستم انتخاب پرنده از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کسانی که فاقد تجربه در زمینه جوجه کشی هستند، فقط کافی است تخم‌های نطفه‌دار را در داخل دستگاه قرار دهند و نوع پرنده را در برد انتخاب کنند؛ به این صورت دستگاه میزان رطوبت، دما و اکسیژن لازم برای تخم‌ها را تنظیم و تثبیت می‌کند.

تکنولوژی و تجهیزات استفاده شده در دستگاه‌های جوجه کشی خانگی از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند ولی به گونه‌ای نیست که کار با آنها برای کاربر سخت و مشکل باشد. طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که کاربر بدون نیاز به تماس یا مراجعه به یک متخصص می‌تواند به راحتی از آن‌ها استفاده کند.

در بیشتر دستگاه‌ها قابلیت جوجه کشی از همه ماکیان وجود دارد. تخم‌های نطفه‌دار پرنده‌های گوناگون دارای سایزهای متفاوتی است که در کل به ریز تخم، متوسط تخم و درشت تخم تقسیم می‌شوند . در دستگاه‌های جوجه کشی خانگی سه نوع شانه برای سه تا سایز تخم‌ها در نظر گرفته می‌شود که بر روی دستگاه جوجه کشی کاربر آن را نیز دریافت می‌کند. البته اکنون نوع دیگری از شانه که به شانه همه‌کار معروف هستند، تولید شده است که به دلیل تازگی و قیمت بالا در معدود کارخانه‌هایی عرضه می‌شوند.

آشنایی با چند برند سازنده دستگاه جوجه‌کشی خانگی

هواباتور: شرکتی است که از سال 1952 در حال طراحی و تولید ماشین‌های جوجه کشی کوچک است. البته شایان ذکر است، از زمانی که بعضی از شرکت‌های چینی با کپی‌کاری از دستگاه‌ها و نام هواباتور و اضافه کردن پسوند و پیشوند به هواباتور؛ اعتبار و فروش این شرکت به شدت کاسته شد.

برنسیا: برنسیا یکی از شرکت‌های قدیمی با حدود 100 سال سن است و امروز در کشور آمریکا و انگلیس دارای کارخانه تولید دستگاه بوده و یک برند محبوب به حساب می‌آید . اکنون برنسیا در زمره گران‌ترین دستگاه‌های جوجه کشی در دنیا است.

کاکس: این دستگاه برند هلند را دارد البته ظاهراً، چرا که تولید ایران است و بعضی وقت‌ها با نام‌های متفاوت وارد بازارهای ایران می‌شود.

گروه صنعتی اسکندری: با بیش از 25 سال تجربه در زمینه طراحی، وارد، صادر و تولید کردن انواع دستگاه‌های جوجه کشی خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی‌ در زمره بهترین‌ها در ایران و خاورمیانه است.

دستگاه‌های پرفروش و باکیفیت خانگی ایزی باتور 1-2-5-6 ساخت این شرکت است. تمام تجهیزات و امکانات کار برده شده در این دستگاه‌ها مطابق با به روزترین تکنولوزی ایران و جهان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه‌های جوجه کشی اسکندری می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوپر مینیاتور

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند .

اطلاعات تماس
  • 091421*****
[نمایش اطلاعات]