اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970630317378296

فروش فوق العاده تابستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان تا 13 مهر تمدید شد

کد: 13970630317378296

https://goo.gl/JnQpos

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره تابستانه سال 97، از 23 مرداد شروع و تا 31 شهریور ادامه داشت که با توجه به استقبال مردم و خواست مشتریان تا 13 مهر ماه تمدید شد.

فروش فوق العاده تابستانی ماه تمدید شد
جشنواره فروش فوق العاده تا13مهر ماه تمدید شد

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در امامزاده حسن(ع)، خیابان لقمان حکیم با مساحتی بیش از 6000 مترمربع، بزرگ ترین فروشگاه پوشاک ایران است

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در امامزاده حسن(ع)، خیابان لقمان حکیم با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های پوشاک ایران است.

محصولات فروشگاه ایرانیان

محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شود عبارتند از:

انواع پوشاک زنانه شامل: مانتو، لباس راحتی، لباس مجلسی، لباس زیر، تیشرت، شلوار، روسری و ...

پوشاک مردانه شامل: کت و شلوار، شلوار، کت تکی، پیراهن، کراوات، سویشرت، تیشرت و ...

پوشاک کودک و نوجوان شامل (پیراهن مجلسی دخترانه، لباس نوزادی، کت و شلوار پسرانه، لباس راحتی، لباس زیر کودک و ...) 

انواع کیف وکفش، بدلیجات، اکسسوری‌ها، اسباب بازی، لوازم دکوری منزل (تابلو فرش، پرده و ...) نیز جزو محصولاتی هستند که در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

فروش فوق العاده تابستانی و تمدید آن تا 13 مهر ماه

مشتریان همیشگی فروشگاه بزرگ ایرانیان مطلع هستند که جشنواره فروش فوق العاده هر ساله در سه فصل بهار، تابستان و زمستان برگزار شده و تمامی اجناس با تخفیف به فروش می‌رسد. جشنواره تابستانه سال97، از 23 مرداد شروع و تا 31 شهریور ادامه داشت که با توجه به استقبال مردم و خواست مشتریان تا 13 مهر ماه تمدید شد.

اتفاقاتی که در مهر ماه 97 شاهد آن هستیم

- با تمدید فروش فوق‌العاده تابستانه تا 13 مهر، فروش لباس‌های تابستانی، کیف‌های مدرسه و مانتوها ادامه دارد. جالب است بدانید مانتوها با تخفیف مجدد و قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسد.

- غرفه کودک واقع در طبقه زیر زمین (2-) در کنار عرضه اجناس تابستانی به فروش لباس‌های پاییزه کودک مانند سویشرت، بلوز ، پیراهن‌های آستین بلند، بافت و ... می‌پردازد.

- افرادی که روز تولد و سالگرد ازدواج‌شان مهر ماه بوده و دارای کارت اشتراک (کارت عضویت آبی رنگ) هستند، علاوه بر تخفیف فروش فوق‌العاده می‌توانند از تخفیف روز و ماه مناسبت‌شان استفاده کنند.

چگونگی عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان

مشتریان می‌توانند پس از اتمام خرید با در دست داشتن فاکتور خرید و مراجعه به واحد اشتراک، فرم عضویت پر کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این مزایا عبارتند از:

- تخفیف‌های 10 درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج، تخفیف آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) و تخفیف‌های 5 درصدی ماه مناسبت مشتریان.

- دریافت کارت هدیه توسط افرادی که جمع امتیازشان به حد نصاب رسیده است.

- دریافت آخرین اخبار فروشگاه اعم از: زمان دقیق حراجی‌ها، تعطیلی و ساعت کار فروشگاه و ...

- دریافت گزارش خرید در صورت نیاز به فاکتور ( فاکتور در زمان خرید، با ارائه شماره موبایل عضویت مشتری به صندوق ثبت می شود)

- شرکت در قرعه کشی آخر هر فصل و دریافت جوایز در صورت برنده شدن (زمان قرعه کشی آخر هر فصل است).

- سهولت در تعویض و عودت کالا (ظرف مدت 48 ساعت با فاکتور) 

نحوه خرید اقساطی از فروشگاه

خرید اقساطی از دیگر خدماتی است که فروشگاه بزرگ ایرانیان برای مشتریان قرار داده است. این خدمات با عقد قرارداد با سازمان‌ها و بدون پیش پرداخت انجام می‌شود. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.iraniansc.ir مراجعه کنند و یا با شماره 66622145  تماس بگیرند و یا به صفحه تلگرام به آدرس iranisc@ و یا اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/iraniansc1 مراجعه کنند.


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]