اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321719206

با هدف اقتصاد مقاومتی و برای حمایت ازتولید ملی انجام شد:

ایجاد دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم

کد: 13970722321719206

https://goo.gl/jHPXJJ

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به ضرورت ایجاد تغییرو تحول در وب سایت این مرکز، ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال بصورت بهینه جهت معرفی تولید کنندگان ایرانی و معرفی محصولات ایرانی ازاقصی نقاط ایران، تسهیل درفروش محصولات تولیدی درسراسرایران ودربازارهای بین المللی،انجام گردید.

ایجاد دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم
فروشگاه جامع اینترنتی شیرینی های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی

تولید کنندگان می توانند از دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم برای بالا بردن سطح رضایتمندی کاربران خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه جامع اینترنتی شکا : رسیدن به دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت می باشد.

با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید کنندگان و کاربران به همراه خواهد داشت که نه تنها فروش و سود تولید کنندگان را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد. یک استراتژی جامع برای محصولات تولید کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید کنندگان ایرانی را نمایان می کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید کنندگان فعال دراین حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان می باشد.

بر اساس این گزارش، دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم روشی است برای ایجاد یک تجربه یکپارچه و یک رنگ برای کاربران برای تعامل با برند ایرانی به کمک تبلیغات، ارتقاء فروش، بازاریابی یکپارچه مستقیم، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال. به طوری که همه با هم دریک مرکز متمرکز باشند.وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع ومتناسب، به هنگام وبرنامه‌ریزی شده دریافت می‌کنند ، می‌توانند تصمیم‌گیری مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشند.

این فروشگاه محصولات تازه و با کیفیت تولید کنندگان را مستقیماً ازمراکزتولیدی ها و شرکت ها بر سر میز کاربران خود می‌آورد. آنها می توانند کاربران اصلی و همچنین کاربران بالقوه خود را به صورت مستقیم شناسایی کنند ومحصولات خود را مطابق با آنها تولید نمایند وبه تعداد مشتریان وفادار خود بیافزایند.

داود کشاورز مدیریت فروشگاه شکا گفت: تولید کنندگان می توانند از دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه مستقیم برای بالا بردن سطح رضایتمندی کاربران خود استفاده کنند. به این ترتیب از میزان سوداگری و دلالی کاسته می شود و هزینه های حمل و نقل نیز کاهش می یابد.

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka با ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال بصورت بهینه جهت معرفی تولید کنندگان ایرانی و معرفی محصولات ایرانی ازاقصی نقاط ایران، تسهیل درفروش محصولات تولیدی درسراسرایران ودربازارهای بین المللی، و راهنمای مناسب برای همه تولید کنندگان و کاربران ایرانی می باشد.

او همچنین افزود: این مرکزسعی نموده است برای بهتر دیده شدن محصولات تولید کنندگان تصاویر ارسالی را با جلوه‌های بصری و تصاویر باکیفیت جهت دهی نماید این مرکز فقط محل تبلیغات و فروش محصولات نیست بلکه درتلاش است با فرهنگ سازی و روش اقتصاد مقاومتی راهی برای حمایت ازتولید ملی و افزایش بهره وری وگذرازبحرانها ایجاد نماید. وسر لوحه خدمت رسانی خود قرار دهد.

این مرکز سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید کنندگان ایرانی را که شامل شیرینی های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی می باشد را بروب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته‌ایم. امیدواریم بتوانیم با همکاری و همیاری تولید کنندگان و کاربران خوب ایرانی در شکوفایی اقتصاد ایران عزیز سهیم باشیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار