اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970802323708296

قرعه‌کشی تابستان 97 فروشگاه بزرگ ایرانیان انجام شد

کد: 13970802323708296

https://goo.gl/3JEXmX

، تهران , (اخبار رسمی): قرعه‌کشی تابستان 97 فروشگاه بزرگ ایرانیان، در تاریخ 19 مهر ماه در حضور جمعی از مدیران این فروشگاه انجام شد.

قرعه کشب تابستان 97 انجام شد
قرعه کشی تابستان 97 در فروشگاه بزرگ ایرانیان

افرادی که از فروشگاه بزرگ ایرانیان خرید کرده اند و مبلغ آن بیش از 100هزار تومان باشد کد قرعه‌کشی برایشان ثبت می‌شود. در آخر قرعه‌کشی به صورت رندوم انجام شده و به تعدادی از مشتریان هدایایی اهدا می‌شود.

به گزارش فروشگاه بزرگ ایرانیان، قرعه‌کشی تابستان 97 فروشگاه بزرگ ایرانیان، در تاریخ 19 مهر ماه در حضور جمعی از مدیران این فروشگاه انجام شد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان درباره نحوه انجام قرعه‌کشی در این مجموعه اعلام کرده است: افرادی که از فروشگاه بزرگ ایرانیان خرید کرده و مبلغ خریدشان بیش از 100 هزار تومان باشد، به صورت سیستمی یک کد قرعه‌کشی برایشان ثبت می‌شود. در آخر هر فصل کدهای قرعه‌کشی به صورت رندوم انتخاب شده و به تعداد معینی از مشتریان (که کد قرعه‌کشی دریافت کرده‌اند) هدایایی اهدا می‌شود.

نحوه انجام قرعه‌کشی 

جوایز قرعه‌کشی طبق دوره های گذشته به تناسب تعداد مشتریان و افراد شرکت کننده تعیین می گردد .که شامل خودرو، لوازم خانگی و بلیط سفر به مشهد با هواپیما به صورت رفت و برگشت و عمدتا کارت‌های خرید هدیه می باشد . مبلغ این کارت‌ها توسط کارگروه جوایز و باشگاه مشتریان تعیین شده و مدت‌دار هستند. مشتریان بهتر است طی زمان اعلام شده کارت‌های خرید را از داخل فروشگاه خرید کنند.

این مجموعه اعلام کرد: برای مثال همان‌طور که در مقاله قرعه‌کشی جشنواره زمستانی96 اعلام شده ، یک نفر برنده خودرو، یک نفر برنده سفر مشهد مقدس و تعدادی کارت هدیه به برندگان اهدا شد. همچنین افرادی که در قرعه‌کشی برنده می شوند ، از طریق سامانه 30005831 و یا 02166622145 به آنها پیامک ارسال شده و یا تماس گرفته می‌شود.

نکات مهم درباره برندگان

در صورتی که پیامکی غیر از دو شماره اعلام شده (مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی دریافت کردید) با شماره 66622145 تماس گرفته و از صحت پیامک دریافتی ، اطمینان حاصل نمایید .

برای گرفتن هدیه ، کارت اشتراک و کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید و در صورت نداشتن اشتراک، فرم عضویت پر نمایید .

فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک و عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه با وسعتی بیش از 6000 متر مربع، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی می باشد .

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید اینترنی و شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند به سایت این مجموعه و یا آدرس امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم مراجعه کنند.

سایت: www.iraniansc.ir
تلگرام: iranisc@
اینستاگرام : www.instagram.com/iraniansc1


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]