اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970818326558296

چگونگی افتتاح فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان 12 ساله شد

کد: 13970818326558296

https://goo.gl/fzGQT6

، تهران , (اخبار رسمی): ملک و ساختار اولیه فروشگاه ایرانیان در ابتدا به صورت مدرسه‌ای متروکه بوده و هیچ‌گونه ارزش اقتصادی و تجاری نداشت. مدیران این مجموعه هم‌اندیشی خود نسبت به خرید ملک اقدام کرده و در مدت زمان کوتاهی مراحل راه‌اندازی و توسعه فروشگاه را به انجام رساندند و در 18 آبان ماه سال 85 آن را افتتاح کردند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان 12 ساله شد
پوستر افتتاحیه فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در 18 آبان سال 85 با همکاری و هم‌اندیشی 13 نفر از جانبازان و ایثارگران کشور ایران افتتاح شد

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در تهران، بازار امامزاده حسن (ع)  خیابان امین الملک، نبش خیابان لقمان حکیم، ارائه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه در تمامی سنین و سلیقه‌ها است که در متراژی بیش از 6000 متر مربع، از طبقه همکف (مختص مانتو) و دو طبقه بالای همکف و دو طبقه زیر زمین تشکیل شده است. این فروشگاه با توجه به وسعت یکپارچگی، به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک در ایران محسوب می‌شود.

بازار امامزاده حسن و افتتاح فروشگاه بزرگ ایرانیان

قرار گرفتن حرم امامزاده حسن(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع)، بین سه راه آذری و امامزاده معصوم(ع)، تردد افراد برای زیارت حرم این بزرگوار بیشتر شده و این محله کم کم به مکانی برای داد و ستد و تجارت کسبه محل تبدیل شد.

در ابتدا تعداد فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در این محله کم و به صورت بوتیک یا فروشگاه‌های سنتی بود و مشتری‌ها اغلب از محله‌ی امامزاده حسن (ع) و محله‌های نزدیک برای خرید می‌آمدند. مدل کسب و کار فروشگاه‌ها سنتی بود وکسبه به فکر کارهای جدید و چالشی نبودند.

افتتاح فروشگاه بهپوشان

تعداد 13 نفر از جانبازان و ایثارگران محله برای تامین معاش خود و ایجاد کار و اشتغال برای تعدادی خانوار با برنامه‌ریزی مناسب، اولین حرکت اقتصادی خود را انجام دادند. این تیم فروشگاهی در تاریخ 96/09/09 فروشگاه بهپوشان نبش سجاد شمالی را در وسعت 200 متر مربع افتتاح کردند.

بیشتر لباس‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسید براساس فصل ، اولویت بندی می‌شدند. برای مثال در تابستان فروش لباس‌های مجلسی اولویت داشند، در فصل پاییز، مانتو و شلوار مدرسه و در فصل زمستان پالتو و بارانی. اکثر این کالا جهت حمایت از کالای ایرانی ، تولید ایران بودند.

فروشگاه بهپوشان برخلاف بازار سنتی منطقه، نوع کسب و کارش را تغییر داد و با وسعت بخشیدن به فروشگاه، بهپوشان مرکزی واقع در زیرزمین پاساژ طلا فروشی (نزدیک همان محل) را به صورت تخصصی «فروش مانتو بر اساس اصول مشتری مداری» افتتاح کرد.

بعد از مدتی با خرید ملکی دیگر و ساخت و ساز محل مورد نظر، فروشگاه بانو را با محوریت فروش تخصصی مانتو و لباس زنانه افتتاح کرد. این فروشگاه جنب بهپوشان مرکزی قرار دارد.

تیم مدیریتی فروشگاه بعد از مشاهده توانایی‌های خود، کسب تجارب فراوان، با داشتن امکانات لازم و مشورت با بهترین مشاوران، اساتید و کسانی که در حیطه تجارت و مدیریت بازرگانی تخصص یا تجربه داشتند، سفر به کشورهای همجوار و یا کشورهایی که در فروشگاه‌داری، دارای رتبه بالاتری هستند (مانند ترکیه، مالزی و ...) و بررسی امکانات فروشگاهی آنها، دیدگاه‌شان را روبه جهانی شدن تغییر دادند و  بزرگترین فروشگاه پوشاک در ایران را  با نام «فروشگاه بزرگ ایرانیان» راه اندازی کردند.

تاریخ تولد فروشگاه بزرگ ایرانیان

ملک و ساختار اولیه فروشگاه ایرانیان در ابتدا به صورت مدرسه‌ای متروکه بوده و هیچ گونه ارزش اقتصادی و تجاری نداشت. مدیران این مجموعه با اتحاد و هم‌اندیشی خود نسبت به خرید ملک اقدام کرده و در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت مجوز، مراحل راه‌اندازی و توسعه فروشگاه را به انجام رساندند و در 18 آبان ماه سال 85 آن را افتتاح کردند. (توسعه فروشگاه در چند فاز انجام گرفت.

تاریخچه کاری فروشگاه بزرگ ایرانیان

مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه، کاظم عیسی نژاد طی مصاحبه‌ای اعلام داشت: این مجموعه در آغاز با حدود 50 پرسنل و 5 تیم کاری شروع به کار کرد و اکنون در سال 97، تعداد پرسنل آن به بیش از 250 نفر و 34 تیم کاری شامل 2 تیم کاری شلوار زنانه، تیم کیف، آرایشی و بهداشتی، پوشاک مردانه، کفش طبی و سندل، لباس مجلسی، باشگاه مشتریان، پوشاک کودک، زیر‌پوش) افزایش یافته است.

هدف فروشگاه چیست؟

این فروشگاه کار خود را با هدف مشتری‌مداری با رعایت اصول مارکتینگ، ایجاد اشتغال برای جوانان شروع کرد.

امکانات رفاهی فروشگاه بزرگ ایرانیان

مرکز خرید ایرانیان برای خدمت‌رسانی، راحتی و کسب رضایت مشتریان اقدام به تامین امکاناتی از قبیل سیستم اطفا حریق، سیستم خنک‌کننده و گرمایشی در فصول مختلف سال، آسانسور، هشت رشته پله برقی جهت دسترسی به همه طبقات فوقانی و زیر زمین‌ها، مبلمان استراحت برای مشتریان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان، اتاق مادر و کودک، فودکورت (فمیلی کوک)، وسایل بازی مخصوص کودک، کیسه و سبد مخصوص حمل کالا در داخل فروشگاه، واحد باشگاه مشتریان و واحد حواله کرده است.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه ایرانیان در تلاش است فروش اینترنتی به مرحله انبوه رسانده و با بهره گیری از با تجربه ترین تیم پرسنلی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیریت بازاریابی و .. محصولات خود را به فروش رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]