اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335218296

حراج ویژه لباس زنانه در فروشگاه ایرانیان

کد: 13971002335218296

https://goo.gl/uK6Y7P

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با شب یلدا حراجی ویژه لباس زنانه در فروشگاه بزرگ ایرانیان برگزار می شود. جشنواره زمستانی سال97 در تاریخ 11 دی ماه شروع شده و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حراج ویژه لباس زنانه در فروشگاه ایرانیان
حراجی ویژه لباس زنانه فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه ایرانیان هر ساله در سه فصل مختلف، جشنواره فروش فوق العاده بهاره، تابستانه و زمستانه برگزار می‌کند و تمامی کالاها با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. جشنواره زمستانی سال97 در تاریخ 11 دی ماه شروع شده و تا 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. 

حراجی ویژه فروشگاه ایرانیان در طبقه دوم 

همزمان با شب یلدا، انواع لباس‌های زنانه و دخترانه خارجی برای تمامی سنین و سلیقه‌ها، شامل تاپ، تیشرت، شلوارک، سارافون، شلوار جین کتان و پارچه‌ای، شلوار پیش‌بندی، اورال، دامن‌های کوتاه، دامن‌های جین، شومیز حریر و گیپور، فوتر و کتان، بارانی، پالتو فوتر، کاپشن چرم، پیراهن مجلسی دخترانه و انواع بافت با قیمت‌های باورنکردنی به فروش می‌رسد.

فروشگاه ایرانیان در طبقه دوم خود لباس‌هایی ساده و در عین حال زیبا را در حراجی ویژه  برای یک مهمانی و دورهمی دوستانه از جمله جشن تولد ،جشن نامزدی و... تدارک دیده است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان تهران به نشانی بازار امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های پوشاک ایران محسوب می‌شود. در این فروشگاه انواع پوشاک مخصوص آقایان، بانوان و کودکان، انواع اکسسوری، دکوری منزل واتاق خواب، کیف و کفش به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان www.iraniansc.ir مراجعه کنند و یا به شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه در تلگرام و اینستاگرام سر بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]