اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971012337618296

گزارشی از افتتاحیه فروش فوق العاده زمستانی97

کد: 13971012337618296

https://goo.gl/vTG8PY

، تهران , (اخبار رسمی): بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، سالانه در سه فصل از سال (بهار ، تابستان و زمستان) جشنواره فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود. جشنواره زمستانی ایرانیان در سال 97، 11 دی شروع و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

گزارشی از افتتاحیه فروش فوق العاده زمستانی97
گزارشی از افتتاحیه جشنواره زمستانی 97

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی، صبح روز سه‌شنبه، 11 دی ماه در حضور پرسنل، مدیران و مشتریان و با قدم پر از خیر و برکت کودکان افتتاح شد

فروشگاه بزرگ ایرانیان ارائه دهنده انواع پوشاک برای آقایان، بانوان، کودکان و نوجوان در مساحتی بیش از 6000 متر مربع می باشد و در تهران، خیابان امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده است.

جشنواره فروش فوق العاده

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، سالانه در سه فصل از سال (بهار ، تابستان و زمستان ) جشنواره فروش فوق العاده برگزار می‌شود.

جشنواره زمستانی ایرانیان در سال 97 ، 11 دی شروع و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

افتتاحیه فروش فوق العاده زمستانی

هر ساله یک یا دو روز قبل از شروع جشنواره، فروشگاه جهت آماده سازی و تمیز کردن و تغییر دکوراسیون تعطیل می‌شود. به همین دلیل روزهای 9 و 10 دی ماه تعطیل اعلام شد. در این چند روز  چیدمان رگال‌ها، دکوراسیون و تابلو هنرمندان پشت صندوق، دکور ویترین و نمای بیرونی فروشگاه تغییر داده شد.

روز افتتاحیه جشنواره

جشنواره افتتاحیه فروش فوق العاده زمستانی، صبح روز سه شنبه، 11 دی ماه در حضور پرسنل، مدیران و مشتریان و با قدم پر از خیر و برکت کودکان افتتاح شد.

اهدا کارت هدیه

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان رابط بین مشتری و فروشگاه است علاوه بر ارائه خدمات مربوط به امور مشتریان از جمله:

-  ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف‌های 10 درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج (لازم به ذکر است تعداد مشتریان دارای اشتراک بیش از  640 هزار نفر است).

-  اهدا کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد.

به تعداد 5 نفر از از کودکانی که در افتتاحیه حضور داشتند و 5 نفر ازمشتریانی که اولین خرید را از فروشگاه انجام دادند، کارت‌های هدیه تقدیم کرد.

از مشتریان درخواست می‌شود با عضویت در باشگاه مشتریان علاوه بر بهره‌گیری از خدمات این واحد از تخفیف‌های 20 تا 30 درصدی جشنواره زمستانی استفاده کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر افتتاحیه می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان www.iraniansc.ir مراجعه کرده و یا در شبکه های اجتماعی @iranisc تلگرام و iraniansc1  اینستاگرام عضو شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی