اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971024340108296

اولین دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13971024340108296

https://goo.gl/rrJN7k

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان، با مساحتی بیش از 6 هزار متر مربع، بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب می‌شود که دارای بیست غرفه مجزا از انواع پوشاک زنانه شامل مانتو، پالتو، لباس مجلسی، شلوار و ...، لباس‌های مردانه شامل کت و شلوار، کاپشن، سویشرت، پیراهن، ... و لباس کودک و نوجوان است.

اولین دوشنبه بازار زمستانی
دوشنبه بازار زمستانی

دوشنبه24 دی ماه، دهمین دوره از زمان برگزاری این طرح بوده و اولین دوشنبه بازار زمستانی محسوب می‌شود

فروشگاه بزرگ ایرانیان ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری‌های زنانه و مردانه، انواع بدلیجات و لوازم دکوری منزل مانند تزیینات داخل اتاق مانند پرده، رومیزی، آباژور و ... با قیمت مناسب است.

دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان یکی از موفق‌ترین بازارها است. یکی از دلایل احساس رضایتمندی و شادی به هنگام خرید از این فروشگاه، کیفیت و قیمت کالاها و ارائه تخفیفات در روزهای خاص مانند: آخرین دوشنبه هر ماه است. 

در دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان چه می‌گذرد؟

این طرح از اوایل سال 97 شروع شده و در آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود و تمامی اجناس و کالاهای موجود در آن با تخفیف ده درصدی به فروش می‌رسد.

دوشنبه24 دی ماه ، دهمین دوره از زمان برگزاری این طرح بوده و اولین دوشنبه بازار زمستانی محسوب می‌شود.

فروش فوق العاده زمستانی

سالانه در سه فصل بهار، تابستان و زمستان، جشنواره فروش فوق‌العاده برگزار می‌شود که مورد استقبال فراوان مشتریان است.

همزمان شدن دوشنبه بازار دی ماه، با جشنواره فروش فوق العاده زمستانی 97 این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا علاوه بر مزایای دوشنبه بازار از تخفیف‌های 20 تا 40 درصدی فروش فوق‌العاده بهره‌مند شوند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال 86 با هدف تعامل بیشتر با مشتریان، جلب رضایت آنها، اطلاع رسانی و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان راه‌اندازی شد.

از جمله خدمات این باشگاه  ارائه تخفیف در روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه، اطلاع رسانی اخبار فروشگاه از طریق پیامک، سایت، خبرگزاری‌های برتر ایران، شبکه‌های اجتماعی، بنرهای تبلیغاتی و ...  ثبت نام مشتریان در باشگاه مشتریان و ... است.

شرایط استفاده از تخفیف دوشنبه بازار

افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا اینکه قبلا از فروشگاه ایرانیان خرید کرده‌اند و شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار ارائه کرده باشند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

به افرادی که عضو باشگاه مشتریان نیستند، توصیه می‌شود یک یا دو روز قبل از آخرین دوشنبه دی ماه به فروشگاه ایرانیان مراجعه کرده و با انجام خریدی هر چند کوچک و مراجعه به واحد اشتراک، کارت عضویت خود را دریافت کنند.

واحد حواله

فروشگاه بزرگ ایرانیان آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت ‌ای مختلف برای خرید اقساطی پرسنل است. پرسنل این شرکت می‌توانند در طول سال با به همراه داشتن برگه حواله و مراجعه به واحد اشتراک، کارت حواله خود را دریافت کرده  و خرید خود را انجام دهند. سقف خرید حواله توسط مسئولان سازمان مشخص می‌شود.

لوکیشن فروشگاه

امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای پیدا کردن آدرس مورد نظر نیازی به سوال کردن از دیگران نیست و می‌توان به راحتی با نصب برنامه‌های مختلف یا جستجو در گوگل مپ، مکان مورد نظر را پیدا کرد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با واقع شدن در خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع)، خارج از طرح ترافیک زوج و فرد بوده و به راحتی از مسیر خط اتوبوسرانی و خطوط BRT، اتومبیل شخصی، مترو قابل دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار