اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971112344618296

حراج ویژه پوشاک زنانه و دخترانه در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13971112344618296

https://goo.gl/RpxnmY

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت نیمه دوم فصل فروش فوق‌العاده زمستانی، بخش عمده‌ای از لباس‌های این قسمت، از تاریخ 11 بهمن تا 22 بهمن ماه با تخفیف شگفتانه 20 درصدی به فروش می‌رسد.

حراج ویژه پوشاک زنانه و دخترانه در فروشگاه بزرگ ایرانیان
حراج ویژه پوشاک زنانه و دخترانه

جشنواره فروش فوق‌العاده زمستانی ایرانیان، از 11 دی شروع شده و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان، همزمان با نیمه دوم فروش فوق‌العاده زمستانی،  حراج ویژه پوشاک زنانه و دخترانه در فروشگاه بزرگ ایرانیان (در طبقه 2+) با «20درصد تخفیف مجدد» کالاهای خود را به فروش می‌رساند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه ایرانیان واقع در تهران امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم، با هدف کسب رضایت مشتری و فراهم کردن اشتغال برای جوانان جویای کار این منطقه، در سال 85 پی‌ریزی شد.

انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک، نوجوان و کالاهای تکمیلی مانند زیر پوش، حوله و تن پوش، انواع اکسسوری، لوازم دکوری منزل و تزیین اتاق خواب در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

امکاناتی از قبیل آسانسور، هشت رشته پله برقی‌، مانیتور شهری، مبلمان استراحت، نمازخانه و سرویس بهداشتی برای آقایان و بانوان، استند دیجیتالی، فست فود و ... برای افزایش رفاه حال مشتریان در این فروشگاه و جلب رضایت آنان فراهم شده است.

تخفیفات شگفتانه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، در طی سه دوره (بهار، تابستان و زمستان)، جشنواره فروش فوق العاده را برگزار می‌کند و کالاهای خود را با قیمت‌های کاهش یافته به فروش می‌رساند.

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی ایرانیان، از 11 دی شروع شده و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

حراج ویژه پوشاک زنانه و دخترانه

فروشگاه بزرگ ایرانیان با توجه به سلایق خاص دختران نوجوان، انواع لباس‌های دخترانه را، به صورت ویژه  عرضه می‌کند.

هم زمان با شروع جشنواره زمستانی ایرانیان طبقه دوم فروشگاه ایرانیان، انواع لباس‌های حراج زنانه و دخترانه شامل تاپ، تیشرت، شلوار، شلوارک، سرهمی، لباس راحتی ست، شلوار جین، کتان و پارچه‌ای، شلوار پیشبندی، دامن‌های کوتاه، دامن‌های جین و حریر، شومیزهای حریر، گیپور و کتان، پیراهن‌های جین دخترانه، پالتوهای فوتر، کاپشن‌های چرم کوتاه،  جلیقه‌های چرم، پیراهن‌های مجلسی و انواع بافت را با قیمت‌های شگفت انگیز به فروش می‌رساند.

به مناسبت نیمه دوم فصل فروش فوق العاده زمستانی،  بخش عمده‌ای از لباس‌های این قسمت، از تاریخ 11 بهمن  تا 22 بهمن ماه با تخفیف شگفتانه 20 درصدی به فروش می‌رسد.

فرصتی ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان

افرادی که در باشگاه مشتریان عضو بوده و تاریخ تولد و یا سالگرد ازدواجشان در ماه بهمن است، می‌توانند علاوه بر تخفیف‌های جشنواره زمستانی و حراج ویژه پوشاک زنانه و دخترانه، از تخفیف روز (10 % تخفیف) و ماه مناسبت‌شان (5% تخفیف) بهره‌مند شوند.

ساعت کار فروشگاه ایرانیان

روزهای جمعه و برخی از مناسبت‌های ملی و مذهبی، اکثر فروشگاه‌ها تعطیل هستند و شاید نتوان موفق به خرید پوشاک و لوازم مورد نیاز شد. فروشگاه بزرگ ایرانیان همه روزه از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مشتریان است.

ضمنا، مسیر تردد به فروشگاه شامل طرح ترافیک زوج و فرد نبوده و به راحتی می‌توان با اتوبوس، خطوط BRT، مترو و خودرو شخصی در این مسیر رفت و آمد داشت.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.iraniansc.com مراجعه کنند و یا با شماره 66622145 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی