اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971126347868296

دومین دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13971126347868296

https://goo.gl/zjbwDe

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در خیابان امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم با مساحتی بیش از 6000 متر مربع از فروشگاه‌های مدرن امروز تهران است که در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) کالاهای خود را با درصدی تخفیف عرضه می‌کند.

دومین دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان
دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

دوشنبه 29 بهمن ماه علاوه بر تخفیف دوشنبه بازار از تخفیف‌های جشنواره زمستانی بهره‌مند می‌شوند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) کالاهای خود را با درصدی تخفیف عرضه می‌کند. دومین دوشنبه بازار زمستانی فروشگاه ایرانیان در 29 بهمن سال 97 برگزار می‌شود.

قدمت بازارهای هفتگی

بازارهای هفتگی: محلی برای خرید و فروش کالاها و حراج‌های باورنکردنی محسوب می‌شود. قدمت این بازارها به سال 1698 میلادی مرکز خانات گسکر (بزرگترین شهر تاریخی و مدفون شده در استان گیلان ) بر می‌گردد که خریداران و فروشندگان کالا را به طرف مغازه‌ها و کاروانسراهای موجود در آن می‌کشاند.

امروزه بازارهای هفتگی به فروشگاه‌های بزرگ و حتی فروشگاه‌های اینترنتی کشیده شده و با استقبال مردم روبرو است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان اولین فروشگاه بزرگ است که برای اعضای باشگاه مشتریان اقدام به برگزاری دوشنبه بازار کرده و از ابتدای سال 97 هر ماه دوشنبه بازار برگزار شده است.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز فروشگاه بزرگ ایرانیان

با گذشت دو ماه از زمستان، بازار فروش لباس‌های زمستانی داغ است. همه عاشق خرید کردن، چانه زدن و ارزان خریدن هستند. آنچه باعث لذت بیشتر در خرید می‌شود، وجود تخفیف‌های شگفت‌انگیز است. گرفتن تخفیف باعث افزایش اعتماد به نفس (ناشی از خرید)، حس قدرت و پس انداز مالی می‌شود. 

فروشگاه بزرگ ایرانیان در طول سال با برگزاری دوشنبه بازار و فروش فوق العاده‌های بهاره، تابستانه و زمستانه فرصتی مناسب برای مشتریان فراهم می‌کند تا در فصول مختلف، پوشاک مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خرید کنند.

تفاوت جشنواره فروش فوق العاده و دوشنبه بازار

فروش فوق العاده: در سه فصل از سال برگزار می‌شود و تخفیف آن برای بسیاری از کالاها است. این تخفیفات بین 20 تا 40 درصد بوده و همه مشتریان از آن بهره‌مند می‌شوند. فروش فوق‌العاده زمستانی سال 97 از 11 دی شروع شده و تا پایان بهمن ماه ادامه داشت که با ابراز علاقه مشتریان و با خواست آنان تا 10 اسفند ماه تمدید شد.

دوشنبه بازار: در آخرین دوشنبه هر ماه به تمامی افرادی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان هستند، تخفیف 10 درصدی در دوشنبه بازار ارائه می‌شود.

مژده مژده !!  قابل توجه افرادی که دنبال تخفیف های ویژه هستند: 

دوشنبه 29 بهمن ماه علاوه بر تخفیف دوشنبه بازار از تخفیف‌های جشنواره زمستانی بهره مند می‌شوند.

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان، سال86 با هدف جلب رضایت مشتری راه اندازی شد و تاکنون توانسته بیش از 480 هزار مشتری وفادار را در سیستم خود ثبت کند.

خدمات ارائه شده توسط بخش CRM عبارتند از:

- ثبت نام مشتریان در واحد اشتراک و استفاده از مزایای آن

- ارائه تخفیف‌های 10درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج و تخفیف‌های 5 درصدی برای ماه مناسبت‌شان.

- اطلاع رسانی اخبار فروشگاه (جابه جایی غرفه‌ها، زمان شروع و پایان جشنواره‌ها، دوشنبه بازار، ارائه محصولات جدید، قرعه کشی و ...) از طریق وبسایت www.iraniansc.com  و شبکه‌های اجتماعی ( تلگرام : iranisc@) و ( اینستاگرام : iraniansc1).

- ارسال تبریک و یادآوری تخفیف سالروز تولد و ازدواج از طریق سیستم پیامکی به شماره 66622145 

- اهدا کارت هدیه به افرادی که امتیاز خریدشان به 600 رسیده است و ... .

خرید اقساطی از فروشگاه ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها ، شرکت‌های خصوصی و دولتی (جهت خرید اقساطی ) است.

پرسنل شرکت‌ها می‌توانند در طول سال با مراجعه به فروشگاه و ارائه برگه حواله و تبدیل آن به کارت، پوشاک مورد نیاز خود را از بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی