اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971216354289605

4 نکته طلایی برای دکوراسیون خانه 50 متری

کد: 13971216354289605

https://goo.gl/fn8KRn

، تهران , (اخبار رسمی): دکوراسیون خانه 50 متری می‎تواند برای افراد زیادی کاری سخت و طاقت‌فرسا به نظر برسد اما در اصل این‌طور نیست. این فضا مختصات مربوط به خود را دارد و با اندکی آگاهی می‎توان این خانه‎ها را به بهترین شکل ممکن چید.

4 نکته طلایی برای دکوراسیون خانه 50 متری
4 نکته طلایی برای دکوراسیون خانه 50 متری

در این مقاله نحوه‎ی دکوراسیون آپارتمان 50 متری بسیار شیک بیان شده است تا با استفاده از ایده‎های به کار برده شده در آن بتوان خانه‎ را به خوبی چید.

استفاده از وسایل کمتر

اولین گام برای چیدن خانه‌های کوچک مخصوصا دکوراسیون خانه 50 متری این است که باید استفاده بی‎جا از وسیله‎های متعدد مانند بوفه، میزهای چند نفره، اشیا تزیینی بزرگ را به حداقل رسانید. زیرا هر کدام از وسیله‎های موجود در خانه با اشغال فضا باعث ایجاد تراکم و شلوغی در محیط شده و این باعث می‎شود که محل زندگی کوچک‌تر از قبل دیده شود. همچنین باید توجه داشت که مبلمان باید کاملا متناسب با اندازه فضا انتخاب شود و استفاده از رنگ‌های روشن در انتخاب و خرید این وسیله‌ها مفید باشد.

کفپوش

نور و انعکاس آن در خانه می‎تواند فضا را بزرگ‌تر نشان دهد و دکوراسیون خانه 50 متری را راحت‌تر کند؛ بنابراین طراحان خیلی وقت‌ها به‎صورت کاملا عاقلانه و علمی از پارکت روشن درخشان در کف خانه استفاده می‌کنند.

طراحی آشپزخانه خانه 50 متری

یکی از مهمترین بخش‎های منزل آشپزخانه است. کابینت‌های کف آشپزخانه را باید با الهام از رنگ کفپوش‌ها ساخت، این ویژگی باعث می‌شود که فضای کف خانه بزرگ‌تر دیده شود. همچنین استفاده از رنگ تیره در دیوارهای بین کابینت‌ها باعث ایجاد عمق میدان بصری شده و پرسپکتیو قابل توجهی را برای آن به ارمغان آورده است.

کابینت‌های بالایی این آشپزخانه نیز که با رنگ تیره طراحی شده و با کابینت‌های ردیف پایین کاملا در تضاد هستند جذابیت بصری خوبی را برای  آشپزخانه به وجود آورده‌اند.

اتاق خواب

در این بخش از خانه نیز با استفاده از رنگ‌های روشن می‌توان به بزرگ‌تر دیده شدن خانه کمک کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص معماری  و دکوراسیون می‌توانند به مجله دلتا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل