اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971221355749605

تسهیلات با سود 17 درصد برای انبوه‌سازان مسکن

کد: 13971221355749605

https://goo.gl/t2cvY5

، تهران , (اخبار رسمی): چرا اعطای تسهیلات با سود 17 درصد به انبوه‎سازان موثر است؟

تسهیلات با سود 17 درصد برای انبوه‌سازان مسکن
تسهیلات با سود 17 درصد برای انبوه‌سازان مسکن

تسهیلات با سود 17 درصد به انبوه‌سازان مسکن که از فناوری‌های جدید و مدیریت مصرف انرژی استفاده کنند، پرداخت می‎شود. مدیرعامل بانک مسکن گفته است: «این بانک به انبوه‌سازان مسکن  تسهیلات با نرخ سود ۱۷ درصد پرداخت می‌کند.»

کارشناسان مسکن سال‎ها معتقد بودند که اعطای تسهیلات به بخش تقاضا نمی‌تواند موثر باشد و هر گونه افزایش سقف تسهیلات موجب رشد قیمت مسکن می‌شود.

به گزارش مجله دلتا، ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن، پرداخت این تسهیلات را در جهت تشویق به بهره‌گیری از روش‌های جدید و نوین برای مدیریت مصرف آب و انرژی در واحد‌های مسکونی اعلام کرد.

رحیمی انارکی از ایجاد کمپین حمایت از بهینه سازی مصرف انرژی از سال گذشته با حمایت این بانک خبر داد و گفت: «امسال نیز این اقدام بانک مسکن ادامه خواهد داشت. بانک‌ها نقش کلیدی در رونق اقتصاد کشور دارند، هرچند در معرض انواع نوسانات از جمله نرخ ارز، مشکلات بانکی و غیره هستند، اما بانک‌ها در قبال جامعه بی تفاوت نیستند.»

چرا اعطای تسهیلات به انبوه‎سازان موثر است؟

نگاهی به شرایط بازار مسکن نشان می‌دهد که این روزها شکاف زیادی میان تولید و عرضه مسکن با تقاضا به وجود آمده و این شکاف به نوعی بازار مسکن را با یک کسری ۳،۵ تا ۴ میلیونی مسکن  در چند سال گذشته رسانده است.

افزایش وام ساخت در هنگام تکمیل و واگذاری به خریداران نیز به افزایش قدرت خرید مردم کمک می‌کند و می‌تواند رکود حاکم بر بخش ساخت مسکن را تا حدودی بهبود بخشد. وام مسکن در مرحله تولید باید افزایش یابد و پس از ساخت، فروش آپارتمان اقساطی شود. این بهترین شیوه‌ای است که می‌تواند علاوه بر رونق ساخت و ساز مسکن، موجب بهبود وضع تولید صنایعی باشد که وابسته به بخش مسکن هستند.

علاقه‌مندان برای پیگیری آخرین خبرهای بازار مسکن، از صفحه‎های خبر و گزارش  و اخبار مسکن  مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، می‌توان دیدن کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان