اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971222355889605

5 ایده خلاقانه برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه

کد: 13971222355889605

https://goo.gl/KgyQir

، تهران , (اخبار رسمی): آشپزخانه قلب خانه است و اکثر مردم بخش مهمی از اوقات روز خود را در این فضا می‎گذرانند به همین سبب نوع چیدمان، دکوراسیون دیوار آشپزخانه و حتی کابینت های موجود در آن بسیار حائز اهمیت هستند.

 5 ایده خلاقانه برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه
5 ایده خلاقانه برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه

آشپزخانه یکی از ارکان مهم خانه است و در دکوراسیون آن باید دقت کرد

برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه راه‌های گوناگونی وجود دارد و در این گزارش آسان‎ترین راه مطرح می‌شود.

دکوراسیون آشپزخانه با تزیین دیوارها

برای تزیین دیوارها و کابینت‌های آشپرخانه راه‌های بسیاری وجود دارد که برخی از آنها حتی با کمترین هزینه قابل دسترسی هستند. یکی از این راه‎ها استفاده‎ی مناسب و به جا از پوسترهای آثار هنری است. مطمئنا هر کدام از افراد طرفدار برخی از هنرمندان، ورزشکاران، افراد سیاسی، علمی و… هستند و دوست دارند که در بخش‎های مختلف خانه عکس و یا پوستر آنها را نصب کنند. اما باید دانست که یکی از این سطوح می‎تواند سطح دیوار آشپزخانه باشد. با استفاده از این ترفند کم هزینه با صرف زمان بسیار کوتاهی می‎توان به طرح ایده آل خود دست یافت.

استیکر یا برچسب‌ها

یکی دیگر از موارد پیشنهادی استفاده از برچسب‌ها است. برچسب‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و اشکال مختلف در بازار موجود است و به راحتی می‎توان با استفاده از آنها سطوح مورد نظر را پوشانید. این استیکرها قابلیت نصب روی تمام سطوح را دارند، یعنی علاوه بر دیوارها می‎توان از این تکنیک در تغییر کم هزینه کابینت‌ها نیز استفاده کرد.

برخی از این برچسب‎های دکوراتیو فانتزی قابل شستشو هستند و می‎توان از این استیکرها علاوه بر سطح دیوارها روی هر سطح صافی مانند شیشه، آینه،  کمد، کابینت،  یخچال و … استفاده کرد.

همچنین برخی از این برچسب‌ها دارای طرح نوشته‎هایی زیبا با خطوط جالب و خاص هستند که از آنها نیز می‎توان در دکوراسیون دیوار آشپزخانه استفاده کرد.

سرامیک‌ها

امروزه سرامیک‌ها انواع گوناگونی دارند که با طرح‌ها و رنگ‎های مختلف کار را برای تغییر آسان خانه هموار کرده‎اند. این سرامیک‎ها به راحتی قابل نصب هستند، اما اگر خود شخص مهارتی در این خصوص ندارد می توان از یک فرد متخصص در این زمینه کمک گیرد و سرامیک‌های جدید را به آشپزخانه خود هدیه کند.

تزیین با وسایل آشپزخانه

استفاده از وسایل آشپرخانه به عنوان یک عنصر تزیینی هم می‎تواند ایده جالبی باشد. در این شیوه با یک تیر دو نشان می‌توان زد. اول اینکه می‎توان از شر وسیله‌های اضافی که در هیچ کابینت و کشویی جا نمی‎گیرند خلاص شد و دوم به یک دیزاین خاص و منحصر به فرد دست یافت. در این مورد نیز مانند موارد قبلی نیاز به صرف هزینه یا وقت زیاد نیست؛ بلکه می‎توان به راحتی با نصب آویزهای فلزی لوازم خود را از سقف و یا دیوارهای آشپزخانه آویزان کرده و دکوراسیون دیوار آن را تکمیل کرد.

تابلوهای تزیینی

نصب تابلوهای هنری نیز یکی دیگر از راه‌های بسیار آسانی است که می‎توان آن را امتحان کرد. فقط کاری که باید در این خصوص انجام داد این است که طرح مورد نظر را خریده و با انتخاب قاب مناسب با دکوراسیون خود آن را از دیوارها آویزان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل