اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971222355949605

6 روش کم هزینه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه

کد: 13971222355949605

https://goo.gl/D7wPw2

، تهران , (اخبار رسمی): دکوراسیون و تزیین اتاق دخترانه بسیار مهم است. اما خوب است بدانید که با به کارگیری روش‌های آسان می‎توان اتاق فرزندان‎ را زیباتر کرد.

 6 روش کم هزینه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه
6 روش کم هزینه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون و تزیین اتاق دخترانه بسیار مهم است. با به کارگیری روش‌های آسان می‎توان اتاق فرزندان‎ را زیباتر کرد

اتاق خواب برای دختران چیزی بیشتر از مکانی است که از آن برای خواب استفاده می‎کنند. به همین خاطر دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه بسیار مهم و حائز اهمیت است. از این رو در گزارش امروز مجله دلتا 6 روش کم هزینه برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه معرفی می‌شود.

طراحی کاربردی اتاق خواب

در وهله اول برای طراحی اتاق خواب باید به استفاده مفید از فضا دقت کرد. همان‎طور که در ابتدای بحث نیز اشاره شد اتاق خواب دخترانه فضای متفاوت‎تری دارد و در طراحی آن باید به نیازهای اساسی این افراد دقت کامل داشت.

مثلا ممکن است به علت تعداد بالای لباس یا وسیله‌های متعدد، بخش بیشتری را برای ایجاد کمد دیواری اختصاص داد. یا شاید با یک ایده‎ی خلاقانه بخش کوچکی از اتاق را برای قرار دادن وسایل شخصی آنها در نظر گرفت.

ایجاد فضای مطالعه

یکی از فضاهای مهم و پر اهمیت اتاق دختران ایجاد فضایی برای مطالعه آنها است. به همین خاطر می‎توان به جای استفاده از میزهای بزرگ از میزهای مختص مطالعه در چیدمان اتاق فرزندان‎ استفاده کرد تا هم جای زیادی را اشغال نکرد و هم بستری مناسب برای انجام تکالیف یا مطالعه فراهم شود.

استفاده از آینه

آینه یکی از وسایل پرکاربرد در اتاق دختران محسوب می‎شود. با استفاده از این وسیله اتاق بزرگ‎تر و پرنورتر دیده خواهد شد. همچنین می‎توان از آینه‎ی دکوراتیو استفاده کرد تا علاوه بر رفع نیاز به زیبایی و جلوه اتاق‎ اضافه کرد. در نهایت با نورپردازی ویژه در اطراف آینه‌ها فضای رویایی را برای دختران خود ساخت.

مبل یا تاب

مبل‌ها یا تاب‌های استفاده شده در اتاق نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل و چیدمان اتاق دخترانه دارند. با انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با سایر اشیا موجود اتاق به راحتی می‎توان فضایی آرام، دلنشین و زیبا را برای فرزندان خود به وجود آورد. باید دقت داشت که با استفاده از یک کوسن رنگی نیز می‎توان به جذابیت مبلمان اتاق کودک خود افزود.

استفاده از استیکرها در طراحی دیوار

همیشه راه‎های متفاوتی برای زیبا سازی یک محیط وجود دارد که با اندکی فکر و خلاقیت می‎توان به آن دست پیدا کرد. دختران عاشق رنگ‎های شاد و زیبا هستند و دوست دارند که از آنها در تمام محیط اتاق استفاده شود؛ بنابراین پیشنهاد می‎شود که از برچسب‎های رنگی با طرح‌های مختلف بسته به سلیقه و علاقه فرزندان در محیط اتاق استفاده شود.

ایجاد قفسه

قفسه‌ها نیز هم‎چون کمدها و کشوها نقش عمده‎ای در ساماندهی و ایجاد نظم در اتاق کودکان دارند به همین خاطر می‎توان با استفاده از قفسه‌های زیبا، علاوه بر ایجاد فضای بیشتر، زیبایی منحصر به فردی را برای اتاق‎ به ارمغان آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا

دلتا اولین و تخصصی ترین سایت املاک ایران است که با تکیه بر نیم قرن تجربه دلالی علمی املاک به عنوان مرجعی تخصصی در زمینه فروش و خرید ملک، خرید خانه، خرید ویلا، خرید آپارتمان، اجاره آپارتمان در تمام شهرهای ایران فعالیت می کند. املاک دلتا با به کارگیری شیوه های نوین و علمی از طریق وب سایت دلتا و اپلیکیشن موبایل دلتا، بستری مناسب برای ثبت آگهی ملکی و خرید و فروش ملک فراهم آورده است. با استفاده از سایت ملکی جهانی دلتا می توانید اطلاعات مناسبی در زمینه قیمت خرید ملک، قیمت خرید خانه و آپارتمان در تمام شهرهای ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، نوشهر و دیگر شهرها داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل