اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980123359988296

اولین دوشنبه بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال 98

کد: 13980123359988296

http://bit.ly/2GkZZmL

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) برای اعضای محترم باشگاه مشتریان تخفیف 10 درصدی (در خرید همه کالاها) اعمال می‌کند.

اولین دوشنبه بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان
دوشنبه بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان

اولین دوشنبه بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال 98، دوشنبه 26 فروردین ماه برگزار خواهد شد

بهار، فصل نو شدن است. فصل انتخاب اندیشه‌ای زیبا، ظاهری جدید و رفتاری خوب. برای نشان دادن این رفتار و اندیشه، نوع لباسی که بر تن می‌شود، اهمیت خاصی دارد. فروشگاه بزرگ ایرانیان با فراهم کردن متنوع‌ترین مدل‌ها از پوشاک در محیطی زیبا، به سلایق مختلف مشتریان توجه کرده و کامل‌ترین پوشیدنی‌ها را عرضه می‌کند.

یکی از راحت‌ترین خریدها، خرید فصل بهار است. با خنک‌تر بودن هوا، گزینه‌های زیادی برای انتخاب لباس وجود دارد. در این بین، خرید از فروشگاهی مدرن با امکانات فراوان، به همراه تخفیف، لذت خرید را دو چندان می‌کند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با مساحتی بیش از 6000 متر مربع، بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران است که: 

  • تمامی پوشاک مورد نیاز بانوان (انواع مختلف مانتو، بارانی، لباس مجلسی، اکسسوری‌های زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس‌های راحتی، شومیز و ... ) 
  • پوشاک آقایان (کت و شلوار برند، پیراهن، شلوار، کت تکی، اکسسوری‌های مردانه و ... )
  • پوشاک کودک و نوجوان (لباس مجلسی دخترانه، کت و شلوار پسرانه، لباس نوزادی، لباس راحتی، لباس زیر کودک و ...)

با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می‌رسد.

تخفیف‌های فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان در ایام خاصی از سال (فصل بهار، تابستان و زمستان) جشنواره فروش فوق‌العاده برگزار می‌کند و بسیاری از کالاها را با تخفیف 20 تا 40 درصدی به فروش می‌رساند.

این فروشگاه در آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار) برای اعضای باشگاه مشتریان تخفیف 10 درصدی (در خرید همه کالاها) اعمال می‌کند.

زمان برگزاری دوشنبه بازار بهاری

اولین دوشنبه بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال 98، دوشنبه 26 فروردین ماه برگزار خواهد شد. در این بازار اجناس مختلفی در غرفه‌ها مشاهده می‌شود که تنوع و کیفیت آن‌ها زبانزد است.

در این فروشگاه انواع محصولات برند ایرانی و غیر ایرانی به فروش می‌رسد. اغلب خریداران از اقصی نقاط کشور بخصوص ابر شهر تهران، پوشاک مورد نیاز خود را به صورت حضوری و غیر حضوری (از طریق فروشگاه اینترنتی) تهیه می‌کنند.

برای دسترسی به فروشگاه می‌توان از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه عمومی (اتوبوس،BRT، مترو ) استفاده کرد. (محل فروشگاه شامل طرح ترافیک، زوج و فرد نمی‌شود و خریداران به راحتی می‌توانند خودرو خود را در نزدیک‌ترین پارکینگ، پارک کنند).

این فروشگاه از دو طبقه زیر زمین، همکف، 2 طبقه بالای همکف و بیش از بیست غرفه تشکیل شده و در تهران، بازار امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده است. سابقه فعالیت آن بیش از  12 سال است.

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال86 و با هدف برقراری ارتباط بهتر با مشتری، ارائه خدمات ویژه به مشتریان و ... راه اندازی شد. از مزایای این باشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اهدای کارت‌های هدیه به افرادی که امتیازشان به حد نصاب رسیده است.
  • انجام قرعه کشی بین مشتریان و اهدا جوایز به آنها.
  • ارائه تخفیف 10 درصدی دوشنبه بازار در آخرین دوشنبه هر ماه.
  • تخفیف‌های مناسبتی در ماه تولد و ازدواج 
  • اطلاع‌رسانی اخبار فروشگاه و... 

علاقه‌مندان برای مطلع شدن از زمان برگزاری جشنواره‌ها، دوشنبه بازارها، مقالات معتبر و تخصصی در زمینه پوشاک و ... می‌توانند به سایت www.iraniansc.com سر زده و برای مشاهده تصاویر کالاهای موجود در فروشگاه، عضو شبکه‌های اجتماعی، کانال تلگرام iranisc@ و صفحه اینستاگرام iraniansc1 شوند.

واحد حواله

از دیگر خدمات فروشگاه ایرانیان، فروش اقساطی طبق قراردادهای منعقده بین طرفین است. مدیریت فروشگاه آماده بستن قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، جهت خرید برای پرسنل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی