اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802043628211136

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

ترفندهایی برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل

کد: 139802043628211136

http://bit.ly/2J0VAY0

، شیراز , (اخبار رسمی): بالا بردن رتبه سایت در گوگل با استفاده از ترفندها و تکنیک‌های خاصی امکان‌پذیر خواهد بود و این مورد یکی از مهمترین فاکتورهایی است که روی سئو سایت هم تأثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت.

ترفندهایی برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل
ترفندهایی برای بالا بردن رتبه سایت در نتایج گوگل

برخی از روش‌ها می تواند روی افزایش رتبه سایت تأثیر منفی بگذارد و برخی دیگر اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود به طور حتم روی بالا بردن رتبه سایت تأثیری مثبت خواهد گذاشت

دوستی با گوگل بیشتر از اینکه به سود گوگل باشد بیشتر به سود سایت‌ها خواهد بود و شاید بهترین راه ممکن برای اینکه سایتی به صدر جستجوهای گوگل نزدیک شود این است که طبق قوانین و خواسته‌های وی عمل کند، نه کم و نه زیاد. کم کاری در اجرای قوانین گوگل سایت را شامل جریمه می‌کند و بیش از حد روی قوانین کار کردن هم همینطور خواهد بود.

فاکتورها و قوانین گوگل مدام در حال تغییر هستند و همین باعث شده سایت‌ها نتایج مختلفی را در موتورهای جستجو به دست آورند. سایت‌ها باید از تکنیک و ترفندهای مختلفی استفاده کنند تا به مرور زمان به صدر جستجوهای گوگل دست پیدا کنند.

شاید برای برخی‌ها این تصور به وجود بیاید که به راحتی می‌توان به صدر جستجوهای گوگل نزدیک شد اما در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن این مورد یک سال زمان می‌برد که گوگل به سایتی از نظر محتوای تولید شده و سئویی که انجام می‌دهد اعتماد کند و اگر سایتی بخواهد سر گوگل را شیره بمالد در آن صورت گوگل به راحتی سایت جریمه می‌کند.

برخی از روش‌ها می‌تواند روی افزایش رتبه سایت تأثیر منفی بگذارد و برخی دیگر اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود به طور حتم روی بالا بردن رتبه سایت تأثیری مثبت خواهد گذاشت. هر چه رتبه سایت بالاتر برود به طبع میزان حضور کاربران در سایت هم افزایش پیدا خواهد کرد و کاهش بانس ریت در نتیجه به کسب درآمد بیشتر منتهی خواهد شد.

به دست آوردن رتبه یک در نتایج جستجوی گوگل و رسیدن به صدر جستجوها به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از جمله تعداد بک لینک‌هایی که دریافت می‌شود، عمر دامنه از نظر تاریخ ثبت دامنه، تعداد بازدید کننده‌هایی که روزانه به سایت مراجعه می‌کنند، به روز رسانی مداوم سایت و خیلی از موارد دیگر.

تیم «کافه نیاز» در این مقاله به 6 ترفند برای افزایش رتبه سایت اشاره می‌کند. فراگیری این تکنیک‌ها و ترفندها می‌تواند شانس رسیدن به صدر جستجوی گوگل را فراهم کند.

ترفند اول: تولید محتوایی که کپی نباشد

به روز رسانی مداوم سایت آن هم با بهترین محتوایی که به صورت روزانه تولید می شود می تواند شانس رسیدن به صدر جستجوهای گوگل را افزایش اما به شرط اینکه محتوای ثبت شده در سایت کپی نباشد وگرنه با جریمه ی گوگل همراه خواهد بود.

شاید تولید کردن محتوای ناب و جدید که در هیچ جایی از اینترنت وجود ندارد آن هم به صورت روزانه کاری سخت و دشوار باشد اما ارزش این را دارد که کسب و کاری بعد از مدتی به سمت لینک اول گوگل خیز بردارد. دیگر زمان آن گذشته که با کپی کردن مطالب به صفحه اول یا لینک اول گوگل رسید. زمان آن شده که بهترین نتیجه‌ها را با تولید محتوایی کاملاً منحصر به فرد که در کل اینترنت خاص باشد، به دست آورد در غیر این هرگز نمی‌توان به جایگاهی که مد نظر است رسید.

محتوایی که نتواند کاربر را به سمت خود جذب کند هیچ ارزشی ندارد حالا می‌خواهد این محتوا را خود کسب و کار تولید کرده باشد و یا از دیگر سایت‌ها کپی شده باشد.

ترفند دوم: عنوان و متا دسکریپشن را به مانند هم انتخاب کنید

یکی از قسمت‌هایی که خیلی اهمیت دارد عناوینی است که برای محتوای تولید شده انتخاب می‌شود. به خاطر اینکه اولین موردی که کاربران در هنگام جستجو کردن با آن مواجه می‌شوند عنوان یک مطلب است و هر چه این عنوان از کلمات و جملات جذاب‌تری استفاده شده باشد به طبع کاربر برای کلیک کردن روی آن کار راحت‌تری خواهد داشت. پس باید همواره سعی شود این قسمت را با دقت زیاد انتخاب کرد و از کلمات و جملات جذاب و کاربرپسند استفاده کرد.

قسمت دیگری که کاربر قبل از اینکه روی لینک عنوان کلیک کند آن را مطالعه می‌کند، متا دسکریپشن یا همان خلاصه مطلب است. اگر یک جمله از عنوانی که برای محتوا انتخاب می‌شود عیناً همان را در قسمت خلاصه مطلب بیان کرد شانس اینکه این مطلب به مرور زمان به لینک اول جستجوی گوگل نزدیک شود خیلی زیاد است و این همان استفاده از کلمه کلیدی محتوای تولید شده در قسمت متا دسکریپشن است و به طبع این مورد روی سئو تأثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت.

به طور مثال اگر فرض شود یک مطلب با عنوان کامل‌ترین مرجع افزایش بازدید سایت تولید شده است و برای اینکه کاربر بتواند درک صحیحی از این مطلب را به دست آورد عیناً همین جمله را در قسمت خلاصه مطلب بیاورد که در اصل جزئی از فاکتورهای مهم سئو هستند. این عمل می‌تواند عملکرد جستجو را برای کاربران و موتورهای جستجو راحت‌تر کند.

ترفند سوم: روی دریافت بک لینک‌های با ارزش و با کیفیت سرمایه‌گذاری کنید

همه چیز یک وب سایت در دنیای اینترنت به بک لینک‌هایی است که دریافت می‌شود هر چه لینک‌های با کیفیت‌تری دریافت شود و تعدادش هم بیشتر باشد از نظر گوگل سایت یک سایت محبوب جلوه می‌دهد و در نهایت گوگل هم به مرور زمان سایت را طبق کلمه کلیدی که انتخاب شده است به لینک اول نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

از سایت‌های با کیفیت که ارزش زیادی دارند برای دریافت بک لینک باید استفاده کرد و همچنین از سایت‌هایی که لینک‌های دریافتی خیلی زیادی دارد و در اصطلاح اسپم هستند، باید خودداری کرد. چرا که این مورد روی سئو سایت تأثیر منفی خواهد گذاشت و برای اینکه این مورد به وجود نیاید می‌توان از سایت moz استفاده کرد.

ترفند چهارم: بیش از حد از لینک بیلدینگ استفاده نکنید

استفاده بیش از حد از هر چیزی به ضرر خواهد بود حتی اگر در مورد سئو باشد. یکی از این عوامل لینک‌های داخلی یا همان لینک بیلدینگ است. لینک‌های داخلی در اصطلاح برقراری یک پل ارتباطی بین مطالب قدیمی و مطالب جدید است. با این کار به گوگل و کاربران این را می‌توان فهماند که یک مطلب قدیمی‌تر در همین مورد وجود دارد.

اما اگر شخصی بخواهد از کلمات کلیدی که در محتوای جدید وجود دارد به طور مکرر به محتواهای قدیمی لینک دهید از نظر گوگل اسپم تلقی می‌شود و شامل جریمه می‌شود. پس باید سعی نکرد محتوای جدید را با لینک‌های داخلی لینک باران کرد. هر چیزی به اندازه‌اش خوب است حتی اگر در مورد برقراری ارتباط بین دو مطلب باشد.

ترفند پنجم: ناتوان بودن در ارائه یک تجربه کاربری خوب

یکی دیگر از مواردی که روی سئو و بهینه سازی سایت تأثیر زیادی می‌گذارد این است که کاربر از سایت خوشش بیاید. اما این مورد به زیبایی وب سایت ارتباطی ندارد. زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود به طور حتم اولین چیزی که به دنبال آن می‌گردد گزینه‌ای است که بتواند نیازش را برطرف کند.

اگر گزینه‌ها جلو چشمان کاربر باشد خیلی سریع‌تر می‌تواند نیازهایش را برطرف کند و همین روی تجربه ی کاربری تأثیر زیادی خواهد گذاشت. کاربران این روزها بیشتر جستجوهایشان را در گوگل از طریق گوشی همراه انجام می دهند و هر چه بهتر بتوانید یک رابط کاربری مناسب و کاربردی را برای کاربرانی ایجاد کنید که از گوشی همراه استفاده می‌کنند، به طور حتم باعث می‌شود میزان حضور کاربران افزایش یابد و همین روی کسب بهترین رتبه در نتایج جستجوی گوگل تأثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت.

ایجاد یک رابط و تجربه کاربری قدرتمند می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد و کاربران و مشتریان که راضی باشند و این رفت و آمدها به سایت بیشتر خواهد شد و در نتیجه برای اینکه این رفت و آمدها بیشتر شود باید سرعت ورود به سایت را افزایش داد و به طبع هر چه سرعت افزایش پیدا کند باز هم روی رابط کاربری و کسب بهترین نتیجه ی جستجوی گوگل تأثیر خواهد گذاشت.

ترفند ششم: استفاده از شبکه های اجتماعی را در اولویت کاری قرار دهید

شبکه‌های اجتماعی منبعی بزرگ از بازدید کننده‌ها و مشتریانی هستند که می‌توان از آن استفاده کرد. با اشتراک‌گذاری مطالب تولید شده می‌توان توجه کاربران را به سمت خود جلب کرد و اگر در شبکه‌های اجتماعی خوش درخشید به مرور زمان می‌توان به یک برند دوست داشتنی تبدیل شد و همین کافی است تا کاربران با وارد شدن به سایت، سایت را محبوب جلوه دهند و در نتیجه بعد از مدتی بهترین رتبه‌های گوگل را به دست آورند.

احتیاجی نیست میلیون‌ها یا میلیاردها تومان خرج شود تا تبیلغات گسترده‌ای انجام شود تا یک کسب و کار در میان مردم به یک برند تبدیل شود. فقط کافی است حضوری مداوم و مستمر در شبکه‌های اجتماعی داشت و محتواها، محصولات و خدمات را به دیگران معرفی کرد و این کاری است که خیلی از کسب و کارهای بزرگ دنیا از آن استفاده می‌کنند و سودهای کلانی هم از این راه به دست آورده‌اند.

به دست آوردن بهترین جایگاه در جستجوهای گوگل کار راحتی نیست و به زمان نیاز دارد و ممکن است یک سال زمان ببرد اما به هر حال ارزش این را دارد که بعد از یک سال زحمت و تلاش به بهترین نتیجه‌ها برسد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت درج آگهی رایگان کافه نیاز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه نیاز

سایت کافه نیاز، سامانه درج آگهی رایگان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی