اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802213670511136

5 اشتباهی که بعضی‌ها در لینکدین انجام می‌دهند

کد: 139802213670511136

http://bit.ly/2Yme4Xe

، شیراز , (اخبار رسمی): شبکه اجتماعی لینکدین یک شبکه تجاری است که بر پایه‌ی تجارت و روابط تجاری ایجاد شده است. اشتباه کردن در این شبکه می‌تواند به ضرر افراد باشد. اشتباهات رایج در لینکدین زیاد هستند که در ادامه به اختصار به 5 مورد اصلی آن اشاره شده است.

5 اشتباه مُهلک که برخی ها در لینکدین انجام می دهند
5 اشتباهی که بعضی‌ها در لینکدین انجام می‌دهند

لینکدین برای ارتباط برقرار کردن با اشخاص و گروه‌هایی ایجاد شده که بیشتر جنبه‌ی تجاری دارند و برای بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری کاربرد دارد

شبکه‌های اجتماعی این روزها باعث رشد و پیشرفت هر کسب و کاری شده‌اند و خیلی از مردم خواسته یا ناخواسته به این شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند. استفاده‌ی هر چه بهتر از این شبکه‌ها می‌تواند یک کسب و کار را به کسب و کاری ماندگار و دوست داشتنی تبدیل و اهداف مورد نظر را دست یافتنی‌تر  کند.

یکی از این شبکه‌های اجتماعی، لینکدین است که با بهره گیری از یک سیستم قدرتمند سعی کرده خیلی از مدیران و کارفرمایان و اشخاصی که به نوعی مدیر یک کسب و کار هستند را دور هم جمع کند. این به نوعی هم پرستیژ شخصیتی این اشخاص و کسب و کارها را بالا می‌برد و هم یک رزومه‌ی قدرتمند به حساب می‌آید. برند و برندسازی در این شبکه کاری سخت و دشوار نیست و با کمی فعالیت و همچنین داشتن یک پروفایل قدرتمند می‌توان مشتری‌های زیادی را به سمت یک کسب و کار جذب کرد.

اما رعایت نکردن یک سری اصول در همین شبکه‌ی اجتماعی هم به نوعی می‌تواند شخصیت کسب و کار را پایین آورد و از همه بدتر اینکه کاهش فروش را به همراه داشته باشد. در ادامه تیم کافه نیاز قصد دارد این اشتباهات را تشریح کند. دانستن این اشتباهات می‌تواند تأثیری مثبت روی حساب کاربری و همچنین افزایش مخاطبان داشته باشد. 

اشتباه اول: اهمیت ندادن به پروفایل

صفحه‌ی پروفایل افراد به منزله‌ی یک رزومه‌ی آنلاین است که تمام اشخاصی که در این شبکه‌ی اجتماعی آن فرد را دنبال می‌کنند می‌توانند از مهارت‌ها و توانایی‌های وی بهره مند شوند. این صفحه مکانی است که هزاران و یا میلیون‌ها دنبال کننده به آن دسترسی دارند و هر چه این صفحه پر بارتر باشد کاربران بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد. اهمیت ندادن به این موضوع می‌تواند تأثیر منفی روی فعالیت افراد در این شبکه داشته باشد.

وارد کردن اطلاعات شخصی: باید روی این قسمت وقت گذاشت و بهترین موارد را انتخاب کرد. از جمله ایمیل، نام و نام خانوادگی، نام شرکت، نام سایت، نام کاربری، شماره تماس شخصی، شماره تماس شرکتی، آدرس، تصویر پروفایل که می‌تواند شخصی باشد، لوگو شرکت یا سایت و خیلی از موارد دیگر. برای تصویر حتماً سعی کرد از یک تصویر با کیفیت استفاده شود تا بتواند کاربران را جذب کند.

استفاده از یک عنوان و تیتر مناسب: این موردی است که خیلی‌ها از آن به خوبی استفاده نمی‌کنند. در کل این عمل مانند یک شعار است که نشان می‌دهد که یک فرد چه شغلی و چه توانایی‌ها و مهارت‌هایی دارد.

نام بردن از تجربیات شخصی: یک شخص چه مهارت‌ها، توانایی‌ها و تجربیاتی دارد؟ هر چه دارد را باید رو کرده و در این قسمت وارد کند. هر کاربر و مخاطبی باید طبق یک قانون خاص دنبال کننده داشته باشد. پس تا جایی که می‌توان باید این قسمت را طبق توانایی‌ها و مهارت‌ها پر کرد.

در ادامه هم می‌توان اطلاعات دیگر از جمله تحصیلات، جوایز و افتخاراتی که کسب شده دوره‌هایی که گذرانده شده و غیره اضافه کرد. به طور حتم اهمیت دادن به این موارد تأثیر خیلی زیادی روی کسب و کار خواهد داشت.

اشتباه دوم: وارد کردن اطلاعاتی که دروغ و اشتباه است

بسیاری از افراد برای اینکه نشان دهند که چه شخصیت بزرگی دارند سعی می‌کنند اطلاعاتی اشتباه و دروغ را در اختیار دیگر کاربران قرار دهند. اما این مورد بعد از یک مدت رو خواهد شد و اشخاصی که با چنین افرادی همکاری می‌کنند به مرور زمان متوجه این موضوع شده و انها را ترک خواهند کرد. پس اطلاعات هر چقدر هم کم  باشد باید به صورت واقعی و صحیح وارد شود.

اشتباه سوم: ارسال کردن پست‌های زیاد

برای اینکه به دیگر کاربران و دنبال کننده‌ها نشان داد که شخصی فعال است احتیاجی نیست به صورت مداوم و مکرر پست‌های زیادی قرار داد. این کار اشتباهی بزرگ است؛ زیرا این مورد می‌تواند باعث اذیت کاربران دنبال کننده شود. 

برای فعال بودن قرار دادن روزانه یک پست مفید که مناسب مخاطبان و دنبال کننده‌ها باشد، کافی است. بنابراین دنبال کنندگان می‌توانند مطالب ارسالی را مطالعه کنند.

اشتباه چهارم: از ارسال کردن پست‌های توهین کننده پرهیز شود

یکی از اشتباهات رایج و وحشتناک این است که به شخص یا گروهی خاص توهین شود. به طور مثال اگر فردی در زمینه‌ی تولید نرم افزار فعالیت می‌کند لزومی ندارد به یک شخص یا گروه خاص در کشور توهین کند و یا پست‌هایی ارائه دهد که شخصیت وی را  پایین بیاورد. اگر هدف فعالیت و کسب درآمد است نباید هرگز به دیگران توهین کرد و آنها را زیر سوال برد.

اشتباه پنجم: قرار دادن تصاویر شخصی

این اشتباهی است که در برخی از پروفایل‌های کاربران مشاهده می‌شود و در اصل لینکدین را که بر پایه‌ی تجاری و تجارت ایجاد شده با شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک که بیشتر حالت دوستیابی است، اشتباه می‌گیرند.

حتی همان کسب و کارهایی هم که در فیسبوک و اینستاگرام اکانت دارند هرگز چنین رفتار نمی‌کنند و بیشتر به کسب و کار خود توجه می‌کنند تا اینکه بخواهند در لینکدین عکس‌های شخصی قرار دهند.

بنابراین لینکدین برای ارتباط برقرار کردن با اشخاص و گروه‌هایی ایجاد شده که بیشتر جنبه‌ی تجاری داشته و برای بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری کاربرد دارند. پس تا جایی که می‌توان از اشتباه کردن در این موارد باید پرهیز شود.

علاقه مندان می‌توانند برای خواندن مقالات بیشتر به سایت کافه نیاز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه نیاز

سایت کافه نیاز، سامانه درج آگهی رایگان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]